Spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Versie 1.2 heeft Usage Tracking nu standaard uitstaan.

Ga dus naar Instellingen > Bestandsinstellingen, en vink daar Usage Tracking aan.

Dan krijg je alles weer te zien.

Done so. Bij mij heet ie Zoek naar gebruikerssporen.
Thnx nogmaals.

Geplaatst door hendricus
In de vorige versie kreeg ik na check alles zo'n lijst met spyware en dergelijke. Nu staat er alleen maar: gefeliciteerd! Er zijn geen spybots aangetroffen. In de instellingen kan ik niet vinden hoe ik dat lijstje weer zichtbaar kan krijgen. Ik zie graag wat ie allemaal voor mij tegenhoudt
smile.gif
. Bedankt nog voor je tip, Ton

Die felicitatie betekent toch gewoon dat er niets verdachts werd aangetroffen? Let wel op dat bij de bestandsinstellingen het hele lijstje (van 'cookies' t/m 'trojans') is aangevinkt. Wil je ook de (in principe onschadelijke) gebruikssporen zien, vink daar dan ook 'gebruikssporen' en 'tracks' aan.

Geplaatst door buffy

Die felicitatie betekent toch gewoon dat er niets verdachts werd aangetroffen? .....

Ik wil alleen graag iets meer weten. Dank nog voor je reactie.

Geplaatst door hendricus
...Ziet er bijna hetzelfde uit, alleen heb ik nu een veel kleiner lijstje bij controleer alles.

Mocht je dit nog niet ontdekt hebben: als je even op "hide this information" klikt, ziet het venster met de lijst er weer uit als vanouds.

Tja, ik heb dus SpyBot 1.1
Als ik kies Update- Zoek naar updates krijg ik Main Applications updated 1.2 applocation (1971kb)
Als ik kies Download updates krijg ik de melding !!!bad checksum of met een andere site !!! http/1.1.200 ok

Dus heb ik 1.1 verwijderd en 1.2 gedownload
Bij het installeren krijg ik dan een foutmelding: Installer corrupted of incomplete. This could be the result of a failed download or corruption from virus.
If desparate, try the/NCRC command line switch (NOT recommended)

En dan ben ik eigenlijk weer bij het probleem dat ik al vaker met SALDOS heb besproken: ActiveX wordt niet ondersteund en belangrijke updates / installatie mislukken.

Bij het installeren van SpyBot 1.1 had ik ook foutmeldingen, maar het werkte uiteindelijk wel.

Amaldo

Geplaatst door amaldo
Dus heb ik 1.1 verwijderd en 1.2 gedownload
Bij het installeren krijg ik dan een foutmelding: Installer corrupted of incomplete. This could be the result of a failed download or corruption from virus.

Tja, dan zou ik toch eens opnieuw downloaden, desnoods van een andere download server.

En hoezo wordt ActiveX niet ondersteund?

Amaldo, mij viel op dat Spybot een complete uninstall doet, inclusief dus de verwijzingen naar de sleutels en de vraag die te verwijderen. Kan 't zijn dat er nog ergens een restje van je 1.1 versie staat?
En inderdaad, wat Ton zegt, hoezo ActiveX? Die heb ik helemaal niet gezien tijdens de installatie van 1.2.

Vergeet dat ActiveX maar even (of kijk naar de lange uitwisseling met Saldos over ActiveX van Amaldo). Dat is een heeeeeeel lang verhaal.

Ik heb versie 1.1 nog eens geinstalleerd en krijg dan 3 foutmeldingen zoals "bad CRC 826e796f should be 7945a763".
Alles werkt wel goed alleen krijg ik Main Application updated 1.2 application niet binnen (!!! bad checksum)

Ik heb ook ZipRecovery erop losgelaten, die "herstelt" veel maar dan werkt SpyBot 1.1 niet.

Ga alles nog eens verwijderen en loop met RegCleaner alles na.

Maar ik denk dat het aan mijn computer ligt, ik heb al veel van dit soort installatie problemen gehad.
De vraag is alleen waardoor komt het ?
Amaldo

Soms is het gewoon eens tijd om te formatteren en met een schone lei te beginnen.

Is dat geen veel aantrekkelijker vooruitzicht dan dit eindeloze gehannes?

Je computer hoort gewoon normaal te werken.

IJzersterk Kleinhamer, het is ook zo !

Maar sterker nog, ik heb twee computers, vrijwel identiek, beide hebben het zelfde probleem.
Op de andere computer experimenteer ik iets meer.
Dus geformatteerd, Fixboot, fixmbr, en nog veel meer, nog niet eens alles weer teruggezet.
Toch dezelfde problemen.
Zeg zou zelf, dan deugt het gezin waaruit ze komen toch niet ?

Gelukkig is het ook nog interessant om zo'n probleem op te lossen en krijg ik veel hulp.

Groetjes van Amaldo (:-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan