Spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.

camaro30

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Regelmatig zet ik Spybot aan om alles op te schonen, en mijn vraag is er staan heel veel dingen in BackWeb lite en New.net en erachter staan dingen als register sleutel, directory en bestand, deze dingen worden niet aangevinkt. Zijn deze dingen schadelijk voor mijn pc of kan ik ze gerust laten staan. Als ik Spybot gebruik doe ik dat met de easymode.

Hoi camaro30,

Als je geen beta definities gebruikt is het altijd veilig om alles dat in het rood staat te verwijderen.

NewDotNet en BackWebLite worden niet automatisch aangevinkt, omdat het geen echte spyware is, maar bundleware. Oftewel: het wordt op je computer gedumpt tijdens installatie van andere programma's (of drivers) en het kan je PC flink in de war schoppen. Vooral New.Net aka NewDotNet, dat vaak overigen wel netjes vanuit Configuratiescherm > Software te verwijderen is.

Groetjes,

Pieter

Ok dus als ik het goed begrijp kan in Newnet verwijderen via software en anders kan ik alles wat in het rood staat zelf aanvinken en dan verwijderen?

Klopt. Eerst via Software proberen, staat het daar niet meer of lukt dat niet, dan kun je het met Spybot S&D doen.

Groetjes,

Pieter

Thnx

Ok dat met New net is al gelukt, dat andere probeer ik nog ff via Spybot. Hardstikke bedankt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan