Spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,

Ik heb de laatse versie van spybot opgehaald
van down load punt com.

Alweer effe geleden maar tot op heden heb ik nog niet 1 keer een update kunnen ophalen
( hij zegt geen recente update beschikbaar)
klop dit
of doe ik iets fout

Bijvoorbeeld adaware kan je zowat om de twee dagen een update ophalen !!

Grt

Er zijn gewoon geen nieuwe updates tot nu toe voor het programma.

dit klopt er zijn al een hele tijd geen updates meer uitgebracht voor spybot ;) ze zijn er nog hard mee aan het stoeien geloof ik:)

Heeft het dan wel nut om deze nog te laten draaien

Er is zojuist een update uitgebracht

Ja echt waar! :D

Ben benieuwd wanneer de volgende Update van Spybot uitkomt :D over een maandje (of 2)? :p

Hmmm.... bij mij zegt ie: "geen recentere updates beschikbaar". Heb Spybot toch ook al ruim 2 maanden geleden gedownload.

*English help for Teatimer*

Zo heet de update. Nix bijzonders dus.

Ik vind die hele Teatimer overigens 3x nix.

het was een of andere update voor "Tea Timer", probeer eens andere servers? je kan er 4 kiezen geloof ik, 2 in Europa, 1 in Australie en nog ergens een. Misschien dat het verschil maakt :)

Idd die TeaTimer is 6x nix, kheb hem uitgeschakeld, hij deed alleen maar Irri:rolleyes:

Geplaatst door erbicom
Hmmm.... bij mij zegt ie: "geen recentere updates beschikbaar". Heb Spybot toch ook al ruim 2 maanden geleden gedownload.

Heb je wel Spybot 1.3? Die is er nog niet zo lang.

Ik zit nu beneden op de laptop, kan dus niet zien welke versie ik boven heb (heb pc boven al uitgeschakeld) Maar ik zal de nieuwste versie downloaden en dan de laatste update(s) binnenhalen.

Goed idee, die nieuwste versie. ik had 1.2 en kreeg inderdaad geen updates meer. ik heb nu 1.3 laten draaien en hij haalde 144 spyware gevallen er uit. Bedankt voor de tip:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan