spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tessa 65

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Wat moet ik eigenlijk doen met de groen geschreven bestanden die de spybot aangeeft? Ik heb ze tot nu toe gewoon aangevinkt en dan op geklikt op; "repareer probleem" niet goed?

Spybot geeft hiermee aan dat hij/zij niet zeker weet of het verwijderd mag worden, maar wel verdacht is.

Ik heb zelf ook altijd alles verwijderd wat Spybot vond zonder enig probleem :thumb:

Ik heb inderdaad ook nog geen problemen ondervonden hierdoor, nou.... dan zal het wel goed zijn Groeten Tessa

Ik meen dat de kleuren in de helptoets van spybot uitgelegd staan maar hier zijn ze op een rijtje:

--------------------------------------------------------------------------------
Rode verwijzingen duiden op spyware problemen die gerepareerd zouden moeten worden om veiligheids- dan wel privacy-problemen te voorkomen. Dit is het enige soort probleem dat vooraf geselecteerd is om te worden gerepareerd.

Zwarte verwijzingen zijn systeem internals/interne systeemproblemen. Als je niet weet wat dat zijn, dan stel ik voor om er met je vingers af te blijven of het support forum te bezoeken.

Groene verwijzigen duiden op gebruikssporen. Het kan geen kwaad om deze te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan