SpyHunter (Discussie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, ik ga alvast een lijstje verzamelen, maar zonder naam van fabrikant erbij.
Dus niet Lavasoft Ad-Aware maar Ad-Aware oke?
Ad-Aware natuurlijk als voorbeeld, deze moet er natuurlijk niet bij.:p

Het duidelijkste is inderdaad de naam van het programma.............vergeet je SpyHunter niet. :p
En het is wel belangkrijk dat je zeker bent van je zaak, als je wilt dat ik namen naloop........laat maar weten.

Laatst bewerkt:
Als jij nou ook een lijstje maakt, dan controleren we de namen van elkaar, behalve van de programma's die we allebei opgeschreven hebben.

:D Dan ben ik snel klaar, ik zou zo geen programma's weten.
Ik heb nooit last van die troep,als ik iets zoek is het voor een ander.
Zelf gebruik ik alleen KIS, SpywareBlaster en af en toe SUPERAntispyware, maar die vinden ook nooit iets.
Dus daar heb je weinig aan mij :(

Laatst bewerkt:
:D Dan ben ik snel klaar, ik zou zo geen programma's weten.
Ik heb nooit last van die troep,als ik iets zoek is het voor een ander.
Zelf gebruik ik alleen KIS, SpywareBlaster en af en toe SUPERAntispyware, maar die vinden ook nooit iets.
Dus daar heb je weinig aan mij :(

Oke, dan mag je die van mij controleren, en ook installeren en testen he!:p :D

Sorry dat het zo lang duurde, maar hier toch alvast wat. Nog niet volledig ( kan sowieso niet ) maar het is een begin.

Deze programma's worden door Spyware Warrior niet meer opgemerkt als '' rogue of suspect anti-spyware products ''. Ze behoren dus niet tot die lijst, maar zijn nog steeds niet echt aan te raden.

Niet aan te raden:

SpywareBeGone
SpywareVanish
Maxion Spy Killer
SpywareNuker
pcOrion
MyPCTuneUp
Easy SpyRemover
CyberDefender
SpyHunter

Wel aan te raden:

- Lavasoft Ad-Aware
- Spybot Search & Destroy
- AVG Anti-Spyware
- SuperAntiSpyware
- SpywareBlaster
- SpywareGuard
- SpywareDoctor
- SpySweeper

Ook deze lijst is niet compleet.

Ik zal er mee aan het worstelen gaan. :)

Sommige zijn bijvoorbeeld door nog steeds bedroevend slechte resultaten, een ander procuct van dat bedrijf deugt niet, misleidend nog een beetje, een wel erg vreemd / slecht verleden, slechte ervaringen van mensen.
Ik ga op zoek naar nog meer namen, als er een programma bij zit wat niet klopt, wat dus niet bij de lijst moet, iedereen zeg het, dan kan ie eraf. Dan ben ik misschien voor bepaalde programma's te hard geweest.

Michael, ik heb jou lijstje bekeken, en ik zit mij af te vragen of dit de juiste manier is om mensen te informeren.
We kunnen natuurlijk het wiel nog een keer uitvinden maar alle programma’s en/of informatie daarover kun je vinden in de bestaande (sticky) lijst (en).
Daar bij als je nu een programma niet zou adviseren om slechte werking of een andere reden, verplicht je jezelf om dat programma goed te blijven volgen/testen om het niet ten onrechte af te raden, (denk aan Hitman Pro). En de mensen van Spyware Warrior en Nucia doen dat al voor o.a. ons.

Het lijkt mij, na wat verder nadenken, zinniger om jouw lijst met aan te bevelen programma’s te plaatsen, die is ook sneller voor mensen te raadplegen.

Wat denk jij? :)

Om eerlijk te zijn ben ik het helemaal met je eens.:thumb:
Toen ik dit lijstje had geplaatst had ik al zoiets.

We houden de sticky zo met de link naar Spyware Warrior en het topic op Nucia en plaatsen wel de lijst met aan te raden programma's. Zo een lijst van niet aan te raden is wel handig maar kan nooit goed compleet zijn en ook vrij veel werk om alles bij te houden.

Ik denk ook dat het zo wat overzichtelijker en vooral duidelijker blijft.
Programma's uit de lijst niet installeren, deze mag je wel installeren. Niet iets ertussen in.

Laatst bewerkt:
Dat zijn we dan met elkaar eens,:thumb: wel denk ik dat m.n. de goede freeware programma's een hoofdrol moeten gaan spelen, met link en eventueel ander bijzonderheden.

Ja, en met links naar de handleidingen op dit forum of Nucia of ergens anders.:thumb:

Neem jij het op met de mod of..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan