Spysweeper blokkeert

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Ik heb een probleem met Spy Sweeper. Als ik scan houdt de scan op bij:
documents and settings\all users\apllication\spybot & search\recovery\zango.zip. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt, ruut

Bij een scan van Spybot gevonden en daar neergezet zodat het evt. nog teruggezet kan worden. Dat wil je echter niet, omdat het echt spyware betreft.

Gooi het bestand dus weg, en laat je Spysweeper weer opnieuw scannen. Loopt ie dan weer vast bij andere bestanden in de Recovery map van Spybot, gooi die bestanden dan ook weg.

Succes,

Tijs.

Spysweeper blokkert

Ja, maar het probleem is dat Spy Sweeper alleen maar stopt met scannen en geen melding geeft in het scherm van een gevonden item.

Graag je even beperken tot je probleem ajb.
Heb je die Recovery map van Spybot nu geheel leeggemaakt? En zo ja, waar blokkeert SpySweeper daarna?

Tijs.

Spy Sweeper blokkeert

Het probleem van Spybot is opgelost via de manier die je hebt aangegeven. Daarna weer gescand. Nu blokkeert Spy Sweeper bij:
C: programfiles\logitech\desktopmessenger\8876480\users\adminstator\data\1144\a9a3f17\_bwfindx.zip
Kan iemand mij vertellen hoe dit is op te lossen? Alvast bedankt, ruut

Zover ik kan nagaan is dat geen virus of spyware. Er zijn trouwens veel meer mensen die hetzelfde probleem hebben als jij: Het _bwfindx.zip bestand lijkt geen normaal Winzip bestand, en kan dus niet worden gescand, maar vanwege de extensie .zip wordt dat wel geprobeerd.

Dit .zip bestand wordt door verschillende software aangemaakt, o.a. Logitech Harmony Remote, maar ik ook door andere Logitech software, bijv. Logitech Desktop Messenger, en ook F-secure Anti-virus for Workstation.

Het (tijdelijk) verwijderen van alle Logitech software en daarna het verwijderen van de Logitech map in C:\Program Files lijkt me de enige methode. Je hoeft overigens de driver voor je webcam niet te verwijderen, het gaat alleen om de additionele Logitech software die je vanaf de CD of vanaf Internet geïnstalleerd hebt.

Zodra de scan voorbij is, dan de Logitech software evt. weer herinstalleren.

Succes,

Tijs.

Spy Sweeper blokkeert

Zo, dat probleem is opgelost. Spy Sweeper functioneert weer normaal. Bedankt. Groet, ruut

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan