spyware blaster

Status
Niet open voor verdere reacties.

brensan

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
weet iemand hoe dit programma werkt ik heb hem net op mijn pc gezet en ik bergijp hem niet zo goed (ben niet zo goed in engelse taal )
sandra :confused:

eerst kies je voor updaten daarna kies je voor enable all protection en verder hoef je er nooit iets aan te doen alleen deze 2 dingen.
dan word er veel spyware tegengehouden,dus het komt niet op je pc.

ik heb al die dingentjes aan gevinkt had ik dat niet moeten doen dan ?
gr sandra

Dit blokkeert spyware automatisch. Je moet (ik neem aan dat je de gratis versie hebt) alleen regelmatig de updates downloaden ("updates>chec for updates>daarna "enable protection for...."). Voor de rest doet het alles "vanzelf".

ha andre
beter 2 goede antwoorden dan geen antwoord
:D :thumb:

heej super daar heb ik wat aan gewoon lekker nederlands bedankt he !

gr sandra

De uitleg gaat alleen wel over de 3.1 versie, terwijl 3.2 de nieuwste download is, maar het is wel grotendeels bruikbaar.
Als je het voornamelijk wil gebruiken tegen spyware zou ik maar niet te veel met andere settings gaan rommelen.

ik heb nou ad aware se , spybot en spywareblaster is dat nou genoeg denk je ? ik heb al 2 keer een log moeten plaatsen dan is het wel weer op gelost maar toch.... beter om te voor komen

sandra

Zelf heb ik nog spywareguard draaien maar die geeft al een eeuw geen updates meer. Volgens mij zit je wel goed.
Tegen de trojans van coolwebsearch zou je nog CWShredder kunnen downloaden. Op google even zoeken.
Succes in de strijd tegen de spyware!:thumb:

oke zal ik ff op gaan zoeken bedankt voor jullie hulp , ben weer blij

groetjes sandra
:thumb: :)

hoi andre
ik heb het er op gezet hoef ik hier voor de rest ook niks aan te doen gaat dit ook vanzelf (het staat weer allemaal in het engels hahahha snap ik wel een beetje maar niet echt )
:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan