spyware cq virus nod32 en bitdefender falen

Status
Niet open voor verdere reacties.

outlaw36

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2003
Berichten
468
hiephoi,

deze twee etterbakken willen maar niet verdwijnen en ik heb geen flauw idee waar ze precies staan zodat ik ze in de veilige modus kan vrwijderen.

E:\RECYCLER\S-1-5-21-583907252-2077806209-725345543-500\De2\WPI_DVD2_v2.3.iso=>WPI/Tools/cmdow.exe Detected: Spyware.Hidewindows.I
E:\RECYCLER\S-1-5-21-583907252-2077806209-725345543-500\De2\WPI_DVD2_v2.3.iso=>WPI/Tools/cmdow.exe Disinfection failed
E:\RECYCLER\S-1-5-21-583907252-2077806209-725345543-500\De2\WPI_DVD2_v2.3.iso=>WPI/Tools/cmdow.exe Move failed
E:\RECYCLER\S-1-5-21-583907252-2077806209-725345543-500\De2\WPI_DVD2_v2.3.iso=>WPI/Install/Apps/cmdow.exe Detected: Spyware.Hidewindows.I
E:\RECYCLER\S-1-5-21-583907252-2077806209-725345543-500\De2\WPI_DVD2_v2.3.iso=>WPI/Install/Apps/cmdow.exe Disinfection failed
E:\RECYCLER\S-1-5-21-583907252-2077806209-725345543-500\De2\WPI_DVD2_v2.3.iso=>WPI/Install/Apps/cmdow.exe Move failed

wie weet een oplossing
 
Dat is een iso bestand, gebruik een programma zoals UltraISO om de bestanden te verwijderen.
 
Je hoeft echt niet perse een programma te gebruiken wat ISO's aankan hoor.

1) Zet verborgen bestanden en mappen aan: klik hier voor uitleg.

2) Ga met de Verkenner naar je E-schijf en probeer het handmatig te verwijderen.
Lukt dat niet, probeer hetzelfde dan in de Veilige Modus.

Succes!:thumb:
 
Je hoeft echt niet perse een programma te gebruiken wat ISO's aankan hoor.

1) Zet verborgen bestanden en mappen aan: klik hier voor uitleg.

2) Ga met de Verkenner naar je E-schijf en probeer het handmatig te verwijderen.
Lukt dat niet, probeer hetzelfde dan in de Veilige Modus.

Succes!:thumb:

sorry maar wat houd de verkenner ook al weer in
 
3 HDD,s in het systeem,elke hdd heeft n prullebak maar waar staat de prullebak van station E dan?????
 
Verkenner: gewoon naar Start - Deze Computer - Dubbelklikken op de E-schijf en voila.
Zorg er dan wel voor dat dit is gebeurd.

Wat de prullenbak ermee te maken heeft is mij een raadsel.
 
Wat de prullenbak ermee te maken heeft is mij een raadsel.

Omdat het bestand in de prullenbak (RECYCLER) staat, dat is ook de reden dat NOD32 en Bitdefender er niet bij mogen (van windows)
Waarschijnlijk lost het probleem zich op door met rechts te klikken op je prullenbak en dan te kiezen voor 'prullenbak leeg maken'
Mocht dat nog niet helpen, klik je nogmaals met rechts op de prullenbak en kiest dan eigenschappen, vervolgens zet je een vinkje bij "bestanden niet naar de prullenbak verplaatsen........." daarna de pc herstarten en de prullenbak is ook leeg (daarna wel weer de instelling ongedaan maken)
 
Bestanden in RECYCLER zijn dacht ik al verwijderde bestanden uit de prullenbak, maar ik kan het mis hebben.
Want als je Prullenbak leeg is zijn er nog bestanden in de map RECYCLER.
 
Nope, in de map Recycler staat je prullenbak, ga maar eens de map in, dan zie je een map (prullenbak) staan met een heel lang getal, net zoals bij TS. Klik je daar met rechts op en kies eigenschappen dan zie op het tweede tabblad algemeen gewoon de instelling van je prullenbak.
 
hiephoi...zijn we weer.....,

Allereeerst...komt dat gevonden bestand niet voor in E-schijf,de prullebak is en was tentijde van de laatste scan ook leeg,als ik Recycler intik bij zowel zoeken als help en ondersteuning krijg ik daar geen resultaat...ook niet in het register.
Feit blijft dat bitdefender deze twee spyware types gevonden heeft en dat ze ergens rond spoken wat mij niet bevalt.
Alle mappen en bestanden zijn zichtbaar...en heb nu maar ff de prullebak geconfigureerd tot een gezamelijke prullebak voor alle stations.
Totzover geeen oplossing gevonden.
 
Zet nu eerst eens je prullenbak 'uit' zoals ik al eerder schreef, volgens de melding die jij zelf hier neerzet staat het bestand toch echt in e:\recycler.

Overigens hoeft dit bestand geen kwaadaardig type te zijn
http://www.commandline.co.uk/cmdow/
 
ok...prullebak staat uit,opnieuw opgestart en bitdefender loopt....ben benieuwd
 
probleem opgelost.....Alle bestanden van de E schijf verplaatst,format E en gescand...geen spyware of virussen meer.
 
probleem opgelost.....Alle bestanden van de E schijf verplaatst,format E en gescand...geen spyware of virussen meer.

Je hebt “alle” bestanden verplaatst,........ en weer terug gezet (neem ik aan).
En niets meer te vinden,.........daar moet ik over nadenken.
 
betreffende problemen bevonden zich in E:\RECYCLER dus gewoon geformatteerd want er was nog wat blijven staan wat niet door mij verplaatst was...waarschijnlijk die puinzooi.
Daarna opnieuw scan gedaan en vind niets meer.
niet te veel nadenken.....Oja,uiteraard uitgevoerd in de veilige modus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan