Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus je moet al een spywareexpert voor zijnrve123 zei:Dat zou alleen kunnen als je de broncode van het bestand zou uitlezen en weet thuis te brengen...
ibiza zei:weet ik
maar je voor je download ergens een programaatje hoe weet je op voorhand of het clean is of niet
spyblaster zal dan wel blokkeren ,maar ik zeg altijd
voorkomen is beter dan genezen![]()
rve123 zei:Even een kleine toelichting![]()
Het ligt er een beetje aan de spyware erbij zit.
In Messenger Plus zit spyware (met keuze), maar die wordt niet herkent (het installatie-bestand).
Andere bestanden worden weer wel herkent. Denk maar aan virussen in een zip-bestand. Die worden ontdekt voordat het zip-bestand wordt uitgepakt.
Typ in Google de naam van het programma en het woord spyware in.ibiza zei:maar je voor je download ergens een programaatje hoe weet je op voorhand of het clean is of niet
humpe zei:Ik ga ergens de mist in wat is het verschil tussen NUCIA/ASO, ik ziet dat het bij elkaar hoort maar weet niet wat het verschil is, kan iemand dat mij uitleggen, ieder gaval bedankt.
ja dat doe ik nu (soms)Guus abc zei:Typ in Google de naam van het programma en het woord spyware in.
Mocht het betreffende programma spyware bevatten dan vind je dat al gauw in de zoekresultaten.
Guus.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.