spyware-melding op mn achtergrond!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad een week geleden, zwart scherm met spyware melding, Adaware er over heen gegooid en toen het systeem hersteld naar een dag voordat de melding verscheen, en toen was ik van al het gezeur af..

nou je kan t ook wel een beetje normaal zeggen hor buffy! je zegt: zoals je al tig keer is vertelt..en dan de rest. kan er nu niks aan doen dat ik niet zoveel verstand heb als jij en dit forum is er ook voor mensen die er weinig of geen verstand van hebben(van pc's). graag wat vriendelijker dus! ga nu adaware eroverheen gooien en dan hoor je me wel weer als dat nog mag dan..want zo komt het niet over!

Geplaatst door patricksnij
nou je kan t ook wel een beetje normaal zeggen hor buffy! je zegt: zoals je al tig keer is vertelt..en dan de rest. kan er nu niks aan doen dat ik niet zoveel verstand heb als jij en dit forum is er ook voor mensen die er weinig of geen verstand van hebben(van pc's). graag wat vriendelijker dus! ga nu adaware eroverheen gooien en dan hoor je me wel weer als dat nog mag dan..want zo komt het niet over!

Pardon? Wat is er nu onvriendelijk aan mijn berichten? Dat jou al heel vaak en in heel eenvoudige bewoordingen is verteld wat je moet doen, is een feit. Dat jij in het geheel niets met de antwoorden die je hier hebt gekregen doet is ook een feit. Dat je nog niets hebt gedaan met de antwoorden die je op ASO hebt gekregen is eveneens een feit. Wij zitten jou blijkbaar voor Jan-met-de-korte-achternaam adviezen te geven, want jij volgt ze toch niet. (Het advies dat je op ASO van Miekiemoes kreeg nu al uitgevoerd? Vast niet.) En dan ga je míj verwijten zitten maken?

Dat je weinig verstand hebt van pc's doet totaal niet terzake. Iedereen die mij kent van Helpmij en andere fora weet dat ik altijd antwoorden geef die zelfs voor de complete computerleek te begrijpen zijn. Ook de handleidingen waarnaar je al bent verwezen zijn overduidelijk. Maar jouw probleem zal niet vanzelf verdwijnen. Daar zul je ook zelf iets voor moeten doen. Wij zullen ons uiterste best doen jou daarbij te helpen, maar zonder jouw medewerking zal het niet lukken. Daar probeerde ik jou op te wijzen. Was niet onvriendelijk bedoeld, maar was een goedbedoeld advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan