spyware probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jkienjet

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
93
Steeds als ik explorer opstart krijg ik een meldingsbalk in beeld die me doorstuurd naar de volgende site
protect.trustedantivirus.com
of advancedcleaner.com

Hoe kom ik hier vanaf.. Het superantivirus en AAW 2007 laten scannen.....

eerder stonden er ook ineens de volgende programma's op mijn desktop die aaw 2007 verwijderd heeft.. bovenstaand probleem echter nog niet...

eerder stond erop..
error cleaner
privacy protector
spyware&protection
Deze verwezen allemaal naar de site securepccleaner.com
 
Download eens de gratis Ad-Aware 2007 en laat die eens kijken. Is het dan nog niet opgelost, download dan ooks een "spybot search and destroy".
 
@ Pasja,

Heeft TS al gedaan als ik het zo lees (Ad Aware in ieder geval)
Ik raad je aan een Hijackthis log te plaatsen op www.nucia.nl of op www.hijackthis.nl

Alle uitleg over het programma Hijackthis en waar je het kan downloaden en hoe een log te plaatsen kan je op deze sites vinden. Registratie aldaar is net zoals hier gehaal gratis!



Steeds als ik explorer opstart krijg ik een meldingsbalk in beeld die me doorstuurd naar de volgende site
protect.trustedantivirus.com
of advancedcleaner.com

Hoe kom ik hier vanaf.. Het superantivirus en AAW 2007 laten scannen.....

eerder stonden er ook ineens de volgende programma's op mijn desktop die aaw 2007 verwijderd heeft.. bovenstaand probleem echter nog niet...

eerder stond erop..
error cleaner
privacy protector
spyware&protection
Deze verwezen allemaal naar de site securepccleaner.com
 
Idd. afkorting AAW2007 over het hoofd gelezen. Resteert Spybot-SenD.
 
Mocht die het niet lukken dan raad ik toch Hijackthis aan...
 
ik heb nu alle drie geprobeerd en het probleem blijft terug komen.. uit het niets krijg ik waarschuwingen voor wormen en virussen en als ik ze wegklik openen er allerlei websites.. van virusprogramm's die je zou moeten aanschaffen tot de meest vulgaire dingen waar mijn kids nog ff te jong voor zijn....

dan maar hijackthis.. geen idee wat het is, maar ik ga wel ff kijken.
 
Ok, succes aldaar en voor de toekomst..................... de ellende is niet vanzelf binnengekomen. Denk ook eens kritisch na over de wijze van / het mogelijke moment van besmetting en probeer dát in de toekomst te vermijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan