spyware spyware spyware

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
SPYWARE SPYWARE en nog eens SPYWARE
Alle goede raad al opgevolgd, vanalles geinstalleerd en gescand maar die verduivelde spyware-duivels winnen het van iedereen. Ik heb al tientallen keren wij pc geformateerd en alles opnieuw geinstalleed maar dat kost tijd.
Ik zal uiteindelijk de raad van een lid moeten opvolgen: alle draden uit de pc, geen floppy's meer afspelen, de cd/dvd dichtplakken en het pc-licht uit doen;
Weet soms iemand of ik alle gegeven op cd kan branden zodat de herinstallatie niet zolang duurt?
Kan er iets gedaan worden tegen die rakkers die zo maar spyware op alle computers deponeren (ze moeten er wel iets van kennen, want ge krijgt hunnen brol er bijna niet af)!!!!!!!Thx:o :mad: :confused: :love: :evil: :evil: :evil:

nou misschien wat doen aan je surf en download gedrag? Ik heb 3 jaar ofzo XP gebruikt nooit echt grote last van spyware gehad....wel 1x in de week scannen maarja dat hoort erbij met xp....ddat moet je voor lief nemen.

Misschien een hijackthislog op www.antispywareoffensief.nl plaatsen?
Virusscanners, firewall aan of downloaden?

Geplaatst door Rimsic
nou misschien wat doen aan je surf en download gedrag? Ik heb 3 jaar ofzo XP gebruikt nooit echt grote last van spyware gehad....wel 1x in de week scannen maarja dat hoort erbij met xp....ddat moet je voor lief nemen.

Misschien een hijackthislog op www.antispywareoffensief.nl plaatsen?
Virusscanners, firewall aan of downloaden?

Sluit ik me bij aan, Spyware instaleer je eigenlijk zelf.
Nog nooit (zelden) last gehad. Mij PC is ALTIJD schoon....

Ik heb al ettelijke hijacthislogs geplaatst maar dat helpt niet veel. het duurt dan ook nog heel wat tijd eer ge antwoord krijgt (niet negatief bedoeld want die mensen doen zeker hun best!!!!) en ondertussen zit de pc vast en kunt ge in de bios gaan roefelen om er weer uit te geraken en de pc aan de praat te krijgen. Bij verwijdering van bepaalde zaken keren die na een tijdje meestal terug en kunt ge heel de pc weer opschonen. Men zou de servers moeten kunnen beletten om al die rotzooi door te zenden, maar hoe???

Geplaatst door azer
Ik heb al ettelijke hijacthislogs geplaatst maar dat helpt niet veel. het duurt dan ook nog heel wat tijd eer ge antwoord krijgt (niet negatief bedoeld want die mensen doen zeker hun best!!!!) en ondertussen zit de pc vast en kunt ge in de bios gaan roefelen om er weer uit te geraken en de pc aan de praat te krijgen. Bij verwijdering van bepaalde zaken keren die na een tijdje meestal terug en kunt ge heel de pc weer opschonen. Men zou de servers moeten kunnen beletten om al die rotzooi door te zenden, maar hoe???
is het niet je pc die problemen heeft of je windows versie? En als je je zo ergert aan al die spyware. Stap van windows af en ga voor linux of iets dergelijks.

Men zou de servers moeten kunnen beletten om al die rotzooi door te zenden, maar hoe???

Door te zenden???? Spyware word niet doorgezonden!!
Dat instaleer je zelf mee bij bepaalde programma's en het bezoeken van bepaalde sites.

Geplaatst door Raymond Bos
..
<knip>
..
Dat instaleer je zelf mee bij bepaalde programma's en het bezoeken van bepaalde sites.
Geen p*o*r*n*o sites meer bekijken :cool:

Azer,
vertel eens welke versie van windows jij hebt en welke service packs je geinstalleerd hebt.
Welke spyware scanners gebruik jij.

En als volgens jou windows te gevoelig is dan kun je beter overstappen op linux.

Puppie sorry hoor dat ik het zeg, ik bedoel het goed.
Overstappen op Linux vanwege spyware is volstrekt overbodig.Je ziet dat in dit topic dat ik en andere nooit last hebben van spyware maar dat vraagt wel een "aangepast" surf en instaleer gedrag. Verder een standaard beveiliging met de welbekende programma's is voldoende.

Geplaatst door Raymond Bos
Puppie sorry hoor dat ik het zeg, ik bedoel het goed.
Overstappen op Linux vanwege spyware is volstrekt overbodig.Je ziet dat in dit topic dat ik en andere nooit last hebben van spyware maar dat vraagt wel een "aangepast" surf en instaleer gedrag. Verder een standaard beveiliging met de welbekende programma's is voldoende.
Maar als ze hun gedrag niet willen aanpassen....moet je andere maatregelen nemen ;). Maar idd je moet gewoon geen 18+ sites bezoeken geen crack en serial sites iets downloaden en oppassen met xpthemes.org ;) en zo zijn er nog 1000'den sites en software waar je troep binnenkrijgt.

azer, je hebt bij het tonen van een hijacklog de melding gekregen een virusscanner en firewall te installeren.
Als je daar eerst aan begint zijn we al een stuk verder, ten behoeve van jouw computer en alle anderen op Internet.

@raymond geen probleemmet de opmerking hoor.
@azer jij bent zo lek als een vergiet.
Je hebt geen service pack geinstalleerd.
Geen wonder dat jij steeds last hebt van spyware.
Jij gebruikt waarschijnlijk een illegale versie van xp die niet wil updaten.:mad:

Welk paket moet ik nog downloaden? Ik heb nog zo iets van sp2 bij de windowsxp-cd.

dan begin maar eens met sp2 er op te zetten.
Heb je al een virusscanner?

Zoals in het begin vermeld, heb ik van alles geinstalleerd maar niets helpt. Ik draai win xp prof codenr fk....!!!

Ik heb zojuist nog 17 updates (bijna allemaal beveiligingszaken) van windows gedownload zonder problemen!!!:thumb: :p

Ik heb al ettelijke hijacthislogs geplaatst maar dat helpt niet veel.

De logcheckers kunnen vrijwel je PC helemaal schoon krijgen. Er is weinig troep dat echt een format vereist.

Als daarna je preventie maar in orde is.

FK dat is dus dat bekende nummer wat door iedereen gebruikt wordt die xp niet legaal heeft.
Probeer sp2 maar te installeren.

misschien een idee of 2.

hitmanpro 2 installeren en laten draaien, duurt wel ff.

en de updates installeren als er nieuwe zijn, vaak krijg je automatisch bericht maar je kunt ook altijd zelf ff checke. link

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan