spyware stormer

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Hallo,

ik weet als jullie hem ken spyware stormer...

Ik was aan het surfen op internet, ik krijgt een waarschuwing van explorer dat mijn verbinding traag was door spyware en of adaware...het werd me gevraagd om te laten scannen...stom van mij...heb ik het laat doen...

Nu is hij overal in mijn pc...hij had wat gevonden:

CWS (2maal), Kazaa en Falkag...

om te laten verwijderen of informatie over deze items te kunnen zien moet je eerst betalen....om de registratie nummer te krijgen....dus niet...

Nu hebben jullie ook ooit zoiets mee gemaakt?
Wat is cws, want het mijn adware en spybot S&d hebben hem nooit weergegeven?

De groetjes,

LAurence:

Hallo Laurence,

SpywareStormer is volstrekt onbetrouwbaar. Het 'vindt' spyware die helemaal niet op je pc staat, met als enige doel jou geld uit de zak te kloppen.

Wat bedoel je met "ik krijg een waarschuwing van explorer dat mijn verbinding traag was door spyware en of adware"? Was dat niet gewoon een pop-up die van een site afkomstig was?

Ben je toch bang dat er spyware op je pc staat, leg dan even een HijackThis-log voor aan de experts. Je weet de juiste plaats inmiddels wel te vinden.

Groetjes,

Buffy

Lees dit heel goed.
Doe precies wat daar staat en plaats het ook DAAR.
Dus NIET hier.
Klik daar op de knop reageer op bericht.

DUS DAAR PLAATSEN EN NIET HIER.

edit- buffy was weer eerder - edit

waarschuwing

Beste Buffy,

ik was gewoon ding aan het zoek op google, en toen ik naar een site beland, krijg ik een klein venster van microsoft internet explorer, met de waarschuwing dat mijn pc traag was door adware en of spyware. Het klopt trouwens dat mijn pc wat trager is vandaag...

Nu heb ik weer adware en spyware S&D laten scannen en ze hebben alleen de cookie van falkag gevonden.

Klopt ik weet waar ik heen moet mijn de log van hijackthis...ik ga er trouwens er meteen...

:thumb: bedankt

laurence

PS: Buffy ken jij een site zoals deze maar op z'n frans? want namelijk ik moet voor mijn moeder altijd hierin komen voor haar te helpen en zoeken wanneer ik zelf niet de antwoord weet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan