Spyware Terminator

Status
Niet open voor verdere reacties.

tclaesse

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Als ik een website wil openen krijg ik steeds via spyware terminator
'Blocked Library C MSVCR80.DLL' te zien. Niet direct een ramp maar wel vervelend.
Kan ik dit ergens uitschakelen? Het komt steeds maar terug, wat kan ik doen om dit te verhelpen?

Het resultaat van de fullscan was dat hij één kritiek object vond, namelijk '180 search assistant : e\Stubinstaller.exe'.
Kan ik dit zonder problemen rechtstreeks verwijderen of moet ik het via het deïnstallatieprogramma van spyware terminator doen?
Ik moet ook steeds spyware terminator uitschakelen als ik op windows live messenger (msn) wil gaan. Dan geeft hij de foutmelding 'kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000008)

Ga als eerste is op je harde schijf zoeken of MSVCR80.dll uberhaupt aanwezig is met de zoekfunctie van windows. Als het bestandje wel aanwezig is, is waarschijnlijk je registry beschadigd en zul je een programmatje als registry mechanic moeten downloaden om dit te repareren.

Ontbreekt het bestandje, dan kun je deze downloaden van deze http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr80 site. Sla dit bestand op in C:\windows\system32.

Werkt het nou nog niet, moet je deze dll waarschijnlijk nog registreren. Daarvoor ga je naar Start, uitvoeren en daar type je het volgende in: regsvr32 %windir%\system32\MSVCR80.dll

ps, ik ging er van uit dat je xp hebt

Stubinstaller is van Limewire (overblijfsel?)

Laatst bewerkt:
Bij het invoeren langs 'start, uitvoeren' krijg ik de melding dat de opgegeven module niet werd gevonden. Nochtans heb ik het bestandje gedownload en ondergebracht onder system 32.

Zou een eventuele andere oplossing kunnen zijn om spyware terminator te verwijderen en een recentere versie op te zetten?

Die stubinstaller kan je zo wegdoen, het lijkt me dat spywareterminator, lijkt mij een valse melding of het programma staat te streng ingesteld.

Kan ik Spyware terminator niet gewoon herinstalleren zodat ik verlost ben van die vervelende meldingen bij het openen van een website?

Zou m eraf doen en niet meer installeren, veel heb je niet aan die meedraaiende spywarescanners ze vertragen je systeem.
Neem een goede virusscanner en firewall en doe eens per week en virus en/of spywarescan

Ja daar heb ik ook al aan gedacht. Wat zou het beste zijn? Adaware of zijn er betere alternatieven?

Ad-aware, spybot, Xoftspy (al zullen het hier niet veel mensen met mij eens zijn want het was vroeger een slechte scanner)

Ik zal er de laatste versie van adaware opzetten en misschien ook spybot. Hoewel, kunnen 2 anti-spyprogramma's geen conflicten geven? Alvast bedankt voor de nodige toelichting!

2 x antivirus geeft problemen maar of 2 spywarescanner problemen geven is mij niet bekend.
Doe ze liever niet realtime maar gewoon van tijd tot tijd scannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan