Spyware verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

yordietje

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Berichten
70
Hallo allemaal,

Ik heb op google chrome een zoekmachine gekregen en die heet delta homes.
Weten jullie met welk programma ik dit er af krijg? En gratis?
 
Beste Terra,

Dankjewel, ik ga deze proberen, helpt het, dan sluit ik de vraag.

Groet,

Yordi
 
Dat kan niet, je kan niet in 10 minuten downloaden, installeren en een complete scan doen, laten verwijderen en een herstart.
 
Laatst bewerkt:
Idd onmogelijk binnen 10 minuten, het scannen alleen al als je diep scant ben je al minstens 45 minuten zoet.

Lukt het met malwarebytes niet, kan je altijd nog overstappen op adwcleaner
 
Heren moderators, (vorige 2 "sprekers")

we leven in 2015 en als topicstarter toevallig een vrij 'zware' processor heeft én een SSD, dan duurt een diepe en volledige scan (net zoals bij mij op ál mijn hdd's (1 terra, bestaande uit 2x 500 gig SSD's) ......) nog geen 8 minuten.
 
Laatst bewerkt:
gast0225, kom op nou man, eerst mijn bericht lezen, dan naar de site, dan downloaden, dan installeren, dan een volledige scan doen, dan verwijderen, dan opnieuw opstarten, dan weer naar Helpmij en naar je topic en dan nog antwoord geven en plaatsen, geloof je dat nou echt binnen de 10 minuten en dan voor iemand die het programma nog nooit gebruikt heeft ?
 
Dat alles bij elkaar maakt dat je wel een punt(je) hebt. Maar, de 45 minuten van jackall voor alleen de scan zijn dan meer in lijn met wat ik schreef en ter discussie wilde stellen.
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst van Win 8 naar deze sectie.
Nuttige link nog.
Er staan verschillende oplossingen voor evenzovele browsers om het probleem op te lossen en naar welke programma's je moet zoeken die je recent (gratis) geïnstalleerd hebt.
 
Laatst bewerkt:
Delta-homes.com doorgegeven met de hulp van freeware en shareware. Denk er aan dat je altijd zou moeten kiezen voor een aangepaste installatie en alle extra downloads moet nakijken als je zulke gratis toepassingen op je pc installeert. Zodra Delta-homes.com gedownload is wijzigt het je standaard zoekmachine, startpagina en nieuw tabblad en dit in al je geïnstalleerde browsers

De zoekmachine is zelf is geen spyware maar een aanpassing van de free/shareware die je heb gedownload. dit zal Malewarebytes dan ook niet verwijderen..

https://support.google.com/chrome/answer/95426?hl=nl

Hier staat uigelegt hoe je je oude zoekmachine of eventueel een ander kan instellen.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan