Spyware?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skywalker

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 apr 2001
Ik heb net mijn laptop helemaal opnieuw ingericht. Echt compleet schoongeveegd en opnieuw geinstalleerd. Aardig schoon zou je zeggen, nou niet dus. Bij het opstarten van de laptop wordt er een IE window geopend met de volgende URL erin:

http://blasphemy.killercarrot.co.uk/error.php?a=InkRedist

Kent iemand dit? En weet iemand hoe dit te verwijderen? Ik heb een full system scan gedaan met McAfee 7.1 Enterprise antivirus, een een sweep met Spysweeper 3.0 met de laatste updates. Deze vinden allebei niks......:(

Wie helpt mij aan een goed idee? :thumb:

Ik zal eens kijken. Ik heb de laptop nu niet meer aanstaan.

Ik heb mijn log in het genoemde topic geplaatst.

Hoi Skywalker,

In je log is niets te zien, maar ik weet dat dit probleem eerder op Helpmij aan de orde is geweest en is opgelost. Ik kan het alleen even niet terugvinden.:o Ik blijf zoeken, ben er echt 100% zeker van dat hier al een thread over bestaat.

Groetjes,

Buffy

Zou toppie zijn. Op zich doet het verder geen kwaad, maar ik vind het wel mateloos irritant, dat ik het niet kan vinden

Heb jij het al via de zoekfunctie van Helpmij geprobeerd? Ik ben nog steeds geen verenigingslid (grote schande:o ) en kan daarom niet zo ver terug zoeken. Ik weet écht zeker dat het al aan de orde is geweest, een flinke poos geleden.

Ik heb de veroorzaker eindelijk gevonden. Ik had in MSN Plus een handwriting plugin geladen en daarvoor een stukje software geladen, wat in add - remove programs staat als Ink. Deze veroorzaakte de problemen.

Zie hier

Het vreemde is echter, dat M@rio dezelfde software en plugin heeft, en die heeft nergens last van..........:confused:

Sollution !! for Blasphemy

Hey you guys i have found the solution for blasphemy SPYware or hijacker

The Ink/handwriting plugin is only for
Windows 2000, Windows XP and Windows Server 2003

How to remove/uninstall it:
1) Close all instances of MSN Messenger and Windows Messenger you're running completely. This means choosing "exit" when you right click on its icon in the systemtray. Just closing the contactlist window isn't enough.

2) delete the file MsnHandWriting.dll from your Messenger Plus! Plugins directory. (default directory is: c:\program files\messenger plus! 2\plugins)

If, for some reason, Windows tells you that it couldn't be deleted, make SURE you closed every instance of Messenger in the correct way. If you're SURE you did this, then try to kill the processes:
Open up your Windows Task List (CTRL-ALT-DEL for Windows XP) and:
*for windows 9x/nt look for msnmsgr.exe and msmsgs.exe - end those tasks.
*for windows xp go to the processes tab and look for msnmsgr.exe and msmsgs.exe - end those processes.
Now try to delete MsnHandWriting.dll again...

You can also use the Handwriting DLL uninstaller made by Sk3tch to delete this DLL.

Glad to help ya all!!

Chello_Hater,

Die oplossing had de topicstarter dus ook al gevonden. Ongeveer een half jaar geleden. Lees de thread voordat je antwoordt en schop geen topics omhoog die al lang geleden zijn opgelost.

Dan kan deze dus wel dicht.:)
Het heeft inderdaad geen zin oude topic's omhoog te halen.
Let de volgende keer even op de datum.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan