Spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.A. Jansen

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2001
Even een vraagje. Als je een pc scant met Ad-Aware en/of SpyBot kan je toch niet zomaar alle problemen die die programma's tegenkomen repareren (fixen).

De gebruikte programma's halen dan b.v. bepaalde registratiesleutels (regedit) en/of bestanden weg waardoor de eerder gedownloade programma's b.v. Kazaa en/of Imessh niet meer werken.
Of zie ik dat verkeerd?

Zolang je Kazaa Lite en Imesh Lite gebruikt is er niks aan de hand, die zijn Spyware/adaware vrij.:)

Geplaatst door M.A. Jansen
Even een vraagje. Als je een pc scant met Ad-Aware en/of SpyBot kan je toch niet zomaar alle problemen die die programma's tegenkomen repareren (fixen).

De gebruikte programma's halen dan b.v. bepaalde registratiesleutels (regedit) en/of bestanden weg waardoor de eerder gedownloade programma's b.v. Kazaa en/of Imessh niet meer werken.
Of zie ik dat verkeerd?
Als ik laat scannen hoe weet ik dan wat spyware is
en wat geen spyware is?

Geplaatst door M.A. Jansen

Als ik laat scannen hoe weet ik dan wat spyware is
en wat geen spyware is?
Anti spyware programma's laten alleen maar spyware zien.

Als dit nadelige gevolgen heeft voor een programma zul je moeten kiezen tussen het programma gebruiken en het tolereren van spyware of de spyware verwijderen met daarbij ook de functionaliteit van het programma.

Je kan ook de tip van Crash ter harte nemen, kiezen voor de "lite" versies.

Geplaatst door Admin_Frisian

Anti spyware programma's laten alleen maar spyware zien.

Als dit nadelige gevolgen heeft voor een programma zul je moeten kiezen tussen het programma gebruiken en het tolereren van spyware of de spyware verwijderen met daarbij ook de functionaliteit van het programma.

Je kan ook de tip van Crash ter harte nemen, kiezen voor de "lite" versies.
O.k. bedankt, dan had ik toch de juiste gedachte.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan