spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb hem nog niet geplaatst omdat ik na het openen uit Rar alleen zo'n Wit bestandje zie. Meestal betekent dat dat het bestand nog niet compleet is.....

Geplaatst door PJnijm
heb hem nog niet geplaatst omdat ik na het openen uit Rar alleen zo'n Wit bestandje zie. Meestal betekent dat dat het bestand nog niet compleet is.....

Geen idee wat je bedoelt met een "Wit bestandje".

Gewoon MVPS Hosts (dus Hosts.zip) downloaden en ergens op je pc plaatsen.
WinRar starten, bladeren naar de locatie waar je Hosts.zip geplaatst hebt.
Kiezen voor "Extract to..." en kiezen voor de locatie die op jouw OS van toepassing is.
Akkoord gaan met de vervanging van je huidige hosts-bestand.

Dat is alles, toch?

Klopt Buffy maar omdat daar al een host stond ben ik altijd bang om die zomaar te overschrijven in Windows XP C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC

Daar stond namelijk een Host van 1 mb. Kan ik die zomaar dan overschrijven? Wat is dat ding dan?

Geplaatst door PJnijm
Klopt Buffy maar omdat daar al een host stond ben ik altijd bang om die zomaar te overschrijven in Windows XP C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC

Daar stond namelijk een Host van 1 mb. Kan ik die zomaar dan overschrijven? Wat is dat ding dan?

Die moet je dus overschrijven. Dat is nu juist de bedoeling. Wat je overschrijft is het standaard Hosts bestand van Windows. Dat is niets, alleen maar één regeltje. Met het MVPS Hosts bestand stel je er een Hosts bestand voor in de plaats dat je beschermt tegen allerlei kwaadwillende sites. Vooral doen dus. Je merkt er helemaal niets van, maar het internetten wordt er wel een stuk veiliger door.

Oke bedankt Buffy.........enne welterusten alvast!

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan