Spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montanaa

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2005
Hey, hoe kan kan ik spyware voor definitief weghalen, en niet alleen tijdelijk en dat het volgende dag weer komt.

Spybot Search & Destroy helpt niet dus iemand nog een goeie programma?

microsoft antispyware zijn realtime protection laten draaien

Ik vind persoonlijk Hitman 2 het beste omdat dit programma gebruik maakt van meerdere programma's tegelijk.

Oftewel hitman is een bundel van allerlei anti spyware programma's

Ok ik weet het nu, ik ga even de instructies volgen, om een HijackThis Log te plaatsen in de juiste topic.

Alvast Bedankt iedereen ! :thumb:

Geplaatst door Thomdevill
Ik vind persoonlijk Hitman 2 het beste omdat dit programma gebruik maakt van meerdere programma's tegelijk.

Oftewel hitman is een bundel van allerlei anti spyware programma's

Klopt Hitman gebruikt (bijna) alle spywere programma's. en verwijderd ook de meeste spywere.

Maar om er voor te zorgen dat je nooit spywere krijgt is onmogelijk denk ik. Als je ook maar even op internet zit heb je al weer spywere te pakken, en moet je waar gaan scanne op spywere.:evil:

Geplaatst door winnie de pooh
Klopt Hitman gebruikt (bijna) alle spywere programma's. en verwijderd ook de meeste spywere.
Hier ben ik het niet mee eens, omdat er nog veel meer spyware-programma's zijn. Maar HMP gebruikt wel de bekende spyware-programma's.

Het verwijderd wel de meeste soorten spyware, maar er zijn ook genoeg infecties die te moeilijk zijn voor de programma's in HMP.

Met spywareblaster houdt je wel een hoop tegen, maar het klopt dat het altijd opletten is en dat je regelmatig moet scannen.

Geplaatst door rve123

Hier ben ik het niet mee eens, omdat er nog veel meer spyware-programma's zijn. Maar HMP gebruikt wel de bekende spyware-programma's.

off-topic. Ik zeg daarom ook 'bijna' ;)

Maar Montanaa lukt het?

Geplaatst door winnie de pooh

off-topic. Ik zeg daarom ook 'bijna' ;)

Maar Montanaa lukt het?

Bij lange na niet bijna.

Maar wat heb je aan 40 programma's als er maar 4 goed hun werk doen?
Niets; dus is het nergens voor nodig.

Overigens verwijdert de MS antispy beta meer dan de HitmanPro combi.

En hoe lang staat je log er al?

Je bent nl niet de enige die een log plaatst. Je mag na 72 uur je bericht omhoog halen door er in te reageren

Geplaatst door buffy

Hier ook. Maar eerder vanmiddag kwam ik er ook een poosje niet op. En dat lag niet aan mijn pc. ;)
Van vanmiddag weet ik het niet. Zat lekker in de zon.:cool:

Is inmiddels opgelost.
De schijf waar de site op staat was vol :evil: .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan