Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Javacool heeft vandaag de nieuwe versie van SpywareBlaster geïntroduceerd.
Dit is de beste manier om SpywareBlaster 3.2 te vervangen door versie 3.3:
1. Start SpywareBlaster 3.2 en klik onder "Quick Tasks" op "Disable All Protection".
2. Sluit SpywareBlaster 3.2.
3. Ga naar Configuratiescherm > Software en verwijder SpywareBlaster 3.2.
4. Download en installeer SpywareBlaster 3.3: http://www.javacoolsoftware.com/sbdownload.html
5. Klik op "Enable All Protection" (niet vergeten!) en sluit SpywareBlaster.
Geplaatst door buffy Dit is de beste manier om SpywareBlaster 3.2 te vervangen door versie 3.3:
1. Start SpywareBlaster 3.2 en klik onder "Quick Tasks" op "Disable All Protection".
2. Sluit SpywareBlaster 3.2.
3. Ga naar Configuratiescherm > Software en verwijder SpywareBlaster 3.2.
4. Download en installeer SpywareBlaster 3.3: http://www.javacoolsoftware.com/sbdownload.html
5. Klik op "Enable All Protection" (niet vergeten!) en sluit SpywareBlaster.
@ Guus, te voorzichtig misschien ja, ik gebruik dit progje niet eens... Heb alle instellingen in IE op hoog qua beveiliging staan, vind ik wel voldoende. Dus in mijn optiek kan je lachend datgene uitvoeren wat Buffy hierboven beschrijft. :thumb:
Lijkt me wat overdreven. Zolang je de stappen meteen na elkaar uitvoert en niet tussendoor allerlei dubieuze sites gaat bezoeken, kan er weinig gebeuren.
Dat valt me van je tegen.
Volgens Buffy mag dit eigenlijk op geen enkele computer ontbreken. En er is geen enkele reden om het niet te gebruiken; het draait niet in de achtergrond en belast je systeem dus niet, terwijl het bescherming biedt tegen zo'n 4000 items.
Yep, billenkoek. Edoch, ik zal het vanzelfsprekend iedereen aanraden, ja zeker wel. Ik kom alleen op brave sites maar ik weet niet wat anderen doen, vandaar. :thumb: