spywareblaster

Status
Niet open voor verdere reacties.

pslijper

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2001
heb snelkopeling in mijn opstart map geplaatst van spyware zodat dat automatisch geladen word bij het opstarten van mijn pc.
nu mijn vraag kan ik ook er voor zorgen dat ie automatisch zich afsluit ik bedoel dat ik niet handmatig op dat rode kruisje hoef te drukken iedere maal dat ik mijn pc aan zet ??

Spywareblaster hoeft niet op te starten, spywareblaster hoeft ook niet mee te lopen.

Na een update hoef je alleen maar "Enable all protection" aan te klikken.

That's all.

als je de pc uit gezet hebt en daarna weer aan doet zal je toch hem weer even moeten opstarten !!

Geplaatst door pslijper
als je de pc uit gezet hebt en daarna weer aan doet zal je toch hem weer even moeten opstarten !!

Nope !!

hoe komt ie dan na een sessie op je pc en nadat je pc uit geweest is weer opnieuw in het geheugen terecht ?

Hoeft niet want hij maakt aanpassingen in het register waardoor beplaade spyware geen kans heeft. Hij hoeft dus niet mee te lopen....en zodoende ook niet in het geheugen geladen te worden. Maar dat zei testje ook al....ik was te laat met mijn antwoord:p

testje ik probeer al half uur op die site van jouw te komen waar je link heen wijst lukt niet ligt dat lokaal aan mij of is et een niet goed lopende link ??

De link werkt inderdaad op het moment niet. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan