SpywareGuard

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutrora

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Is SpywareGuard eigenlijk noodzakelijk eens in een schrikkeljaar is er een update:confused:

Nee SpywareBlaster die is goed bezig en volgens mij doet die hetzelfde, of heb ik het mis?

Dat is duidelijk Pieter :thumb:

Weer bedankt!

Ik denk wel dat spyware guard niet snel iets zal kunnen vinden omdat SpywareBlaster je de spyware toch niet laat downloaden.
En ze gebruiken dezelfde spyware definities.
Maar goed. Het is dubbele bescherming. Dat kan nooit kwaad.

Geplaatst door saldos
Ik denk wel dat spyware guard niet snel iets zal kunnen vinden omdat SpywareBlaster je de spyware toch niet laat downloaden.
En ze gebruiken dezelfde spyware definities.
Maar goed. Het is dubbele bescherming. Dat kan nooit kwaad.

Je heb ze alle twee nodig heb ik gemerkt nu, want ik ging de Acrobat reader installeren om pdf bestanden te lezen.
Spyware blaster liet mij zonder probleem Acrobat reader downloaden, maar toen ik heb wilde installeren ging spyware guard af en vroeg of ik een register bestandje van de acrobat reader wilde verwijderen.

Maar wat ik wel vreemd vind is dit: waarom zag spyware guard een spyware bestandje in Acrobat reader?

Laatst bewerkt:
Jouw engels is denk ik ook niet meer wat het geweest is. :D

Ik denk dat SpywareGuard je erop attent maakte dat er een nieuwe BHO geinstalleerd werd.
Niet alle BHO's zijn spyware. (Meer dan de helft wel trouwens) http://www.spywareinfo.com/bhos/

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door Pieter Arntz

Groetjes,

Pieter

Te veel Acrobar ?.....reader....... :D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Pieter Arntz
Ik denk dat SpywareGuard je erop attent maakte dat er een nieuwe BHO geinstalleerd werd.
Niet alle BHO's zijn spyware. (Meer dan de helft wel trouwens) http://www.spywareinfo.com/bhos/
Groetjes,
Pieter

Ik weet niet meer wat het was, want ik was druk bezig op het werk en dus had ik geen tijd om een screenshot te maken.
Maar ik weet wel dat het een register bestandje was in hheylocal machine in de registry en dat SpywareGuard vroeg of ik het wilde verwijderen waarop ik ja zei, en ik dacht heel even dat acrobat reader niet zou werken als ik dat deed, maar hij deed het prima, ook zonder die register sleutel.

De Acrobat Reader installeert deze onderdelen:

O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - H:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O12 - Plugin for .spop: C:\PROGRA~1\INTERN~1\Plugins\NPDocBox.dll

Beide zijn niet echt nodig voor normaal gebruik.
De eerste is degene die de waarschuwing van SpywareGuard veroorzaakt.

Groetjes,

Pieter

ah ok. Bedankt voor de informatie pieter. Dan weten we dat ook weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan