SQL query om een statestiek te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen idee wat je precies aan het doen bent. Sowieso twee algemene opmerkingen: gebruik CODE tags voor code, en niet de QUOTE knop. Tweede opmerkingen: ik krijg knarsende tanden van het woord “statistiek”, dat jij dus consequent verkeerd spelt.
Verder zou ik zeggen: doe er een voorbeeldje bij met wat dummy data, dan kunnen we zien wat er gebeurt. Die code kan m.i. minstens de helft korter, maar dat bekijk ik dus liever als ik een database heb.

Nou ik durf hier zo langzamerhand niets meer te vragen. Ik ben geen programmeur, ik probeer gewoon iets voor eigen gebruik te maken. Het is meer kritiek dan helpen. Ga wel kijken of ik dit account kan verwijderen, want hier krijg ik knarsende tanden van.

Kritiek? Heb je zulke grote tenen? :). We kunnen pas helpen als we kunnen zien wat je aan het doen bent, dus met een database erbij. En ik ben niet de enige die dat vindt. Op basis van jouw code kan ik namelijk niet zoveel. En nabouwen op basis van jouw gegevens kan (en wil ik) het niet. Dus niet zo kleinzielig doen, en stuur je database mee.

Om even tot je vraag te beperken: er zit sowieso een fout in je update query. Dit heb jij(opgeschoond)
Code:
        SQLReplace = "UPDATE Statestieken_Tbl " & _
        "SET ADRKF_bak0.Value = Bak0Tot, ADRKF_bak1Org.Value = Bak1OrgTot, " & _
        " ADRKF_bak1Org.Value = Bak2OrgTot, ADRKF_bak1Cpy.Value = Bak1CpyTot, " & _
        " ADRKF_bak1Cpy.Value = Bak2CpyTot, Where ID = 1"

Dit moet het zijn:
Code:
        SQLReplace = "UPDATE Statestieken_Tbl " & _
        "SET ADRKF_bak0.Value = Bak0Tot, ADRKF_bak1Org.Value = Bak1OrgTot, " & _
        "ADRKF_bak1Org.Value = Bak2OrgTot, ADRKF_bak1Cpy.Value = Bak1CpyTot, " & _
        "ADRKF_bak1Cpy.Value = Bak2CpyTot Where ID = 1"

Zoek de verschillen :).

Leuk dat je je vraag verwijdert, althans: de tekst. Zo weet je zeker dat je de juiste hulp gaat krijgen! Jammer voor je, want ik denk dat ik de code an sich wel correct en korter heb nu. Of hij werkt? Geen idee, want zonder database valt er niks te testen. Ben benieuwd hoe koppig je bent/blijft :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan