agbonlahor
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 apr 2009
Ik heb SQL server management express edition gedownload en geïnstalleerd en eerst kan ik verbinden met de server en kon ik geen nieuwe tabel aanmaken, dus herinstalleer ik het en dan kan ik opeens niet meer verbinden met de server. Ik zoek de foutmelding op op google en daar staat dat je SQL Server Surface Area Configuration moet openen en daar een paar aanpassingen maken. Het probleem is nu dat ik dat programma niet kan vinden. Heb SQL server al een paar maal opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. Misschien weet iemand hier een oplossing?
Ik heb Windows Vista
Foutmelding:
Ik heb Windows Vista
Foutmelding:
Code:
TITLE: Connect to Server
------------------------------
Cannot connect to PC_JYRKI.
ADDITIONAL INFORMATION:
Er is een netwerkfout of een exemplaarspecifieke fout opgetreden tijdens het maken van verbinding met SQL Server. De server is niet gevonden of is niet toegankelijk. Controleer of de exemplaarnaam correct is en of in de instellingen van SQL Server externe verbindingen zijn toegestaan. (provider: Provider van named pipes, error: 40 - Kon geen verbinding met SQL Server openen) (Microsoft SQL Server, Error: 2)
For help, click: http://go.microsoft.com/fwlink?ProdName=Microsoft+SQL+Server&EvtSrc=MSSQLServer&EvtID=2&LinkId=20476
BUTTONS:
OK