sql server probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

macmaster

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Berichten
28
hoi,

Ik heb een probleem met microsoft sql desktop engine.
Toen ik davilex business wilde installeren begon davilex business de als eerste de sql server te installeren en was er een voortgangsbalkje te zien met de 'remaining time', toen deze echter bijna aan het einde was begon het balkje weer terug te lopen. Dit resulteerde vervolgens in een 1603 fout: [1603] in installatie van Sql Server Desktop Engine: Er is geen nadere informatie over de fout die tijdens de installatie is opgetreden. Start windows opnieuw, en probeer de installatie opnieuw uit te voeren.

Ik wilde vervolgens de sql desktop engine via configuratiescherm -> software verwijderen, maar hier kreeg ik een melding van een onherstelbare fout.

Nu zit ik dus met het probleem dat ik de desktop engine niet kan verwijderen omdat die installatie dan wordt afgebroken maar ook niet kan overschrijven met een sp3 voor sql. Wie kan mij helpen?

mvg Maarten
 
probleem davilex

Hoi, ik heb hetzelfde probleem met davilex, zou je mij kunnen verklappen hoe je dit hebt opgelost?

mvg, Paul
 
Hallo,

ik heb mijn hdd geformateerd omdat die daar toch aan toe was, vervolgens heb ik alles opnieuw geinstalleerd en had ik geen problemen meer. Dit is voor jou waarschijnlijk geen optie.

Mvg Maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan