Naar aanleiding van mijn laatste reactie; ik heb voordat ik hier de vraag stelde alles geprobeerd en moest tot de conclusie komen dat ik hulp nodig had via Helpmij. Alle suggesties hier gedaan had ik al geprobeerd maar gezien de overtuiging die uitging van de antwoorden nogmaals geprobeerd en nogmaals omdat ik me niet kon voorstellen dat het niet kon. Dus geen van de antwoorden is veronachtzaamd. Femke heb ik zolang laten wachten op mijn reactie, waarvoor nogmaals excuus omdat ik gewoonweg een schijf wilde klonen lege-artis, zoals het op de gebruiksaanwijzingen stond. Ik meen me te herinneren dat toen True Image nog door Symantec werd verkocht alles perfect verliep dus waarom dan nu niet meer. Lange Pier, Lange Pionier als woordspeling leek mij wel leuk gezien de hoeveelheid klonen die je hebt gemaakt met software die m.i. niet werkt, maar waarschijnlijk door jouw succes toch wel weer gebruikt gaat worden, En Femke, laat je niet verleiden tot kribbigheden en/of ruzietjes, zoals je zo vaak tegenkomt op de fora, en nu al zeker niet omdat je gewoon gelijk hebt gehad, meteen al, zou me veel moeite hebben bespaard, ik had meteen naar je moeten luisteren en meteen moeten reageren, pfffffffffff soooosorry. Blijf erbij dat de vier meest voor de hand liggende software progs volstrekt waardeloos zijn, ook al heeft Lange Pier er geen moeite mee, laat de rest van de wereld ze in hemelsnaam niet gebruiken want er is al ellende genoeg. Ik ga Win 10 pro op Samsung 1T installeren, maar er hoeft niet veel te gebeuren of ik vermorzel die SSD. Dat weer wel.