SSD vraagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tgokhan91

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
162
Hai,

Is het handig om op een SSD waar windows 7 wordt geboot, op een apart partitie in de ssd Ready boost te gerbuiken?
Op een normale harddisk ben je verplicht om Page file (Virtueel geheugen) te gebruiken.
Geld dat ook voor SSD? Zo ja afhankelijk van je geheugen moet je dan ook x2.5 te groote instellen?


Alvast bedankt.
 
Nee, dat is niet handig, aangezien je er totaal niets ermee wint .. De grote van je virtueel geheugen kun je het best door windows zelf laten bepalen.

Suc6! ;)
 
Nee, dat is niet handig, aangezien je er totaal niets ermee wint .. De grote van je virtueel geheugen kun je het best door windows zelf laten bepalen.

Suc6! ;)

dnk je wel, me pc geeft zelf aan van dat k de ssd kan gebruiken om de pc te versnellen, in fijte lijkt het alsof je meer geheugen hebt, bij een normaal hd heb je wel snelheidswinst met z'n usb stick:p toen me vorige hd nog leefde had ik snelheid winst van 15 seconden met opstarten:p
Maar kan ik dat virtueel geheugen niet uitschakelen? ze zeggen dat de pc instabiel van wordt als je hem uitschakelt ? K heb 4608 mb werk geheugen in me pc zitten (oude van 512 MB en nieuwe van 4 GB) ik heb wel 70% ruimte vrij. Gebruik Win 7 sp1 64 Bitt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan