ssiefr.e

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.B.G.

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2006
hoi

toen ik vanmorgen mijn pc opstarte kreeg ik de melding
''ssiefr.e program not found - skipping autocheck" hoe kan dit
en hoe kan ik dit herstellen ?

mvg J.B.G.

hoi harry,

ik heb gedaan wat je gezegd hebt en goed gecheckt op spy/adware en spybod s/d had inderdaad wat gevonden
n.l. cooltoolbar in H>KEYUSERS .
Vervolgens ben ik naar jouw link gegaan en heb in regedit "ssiefr" ingevoerd en hij heeft er maar een gevonden n.l.

BootExecute REG_MULTI_SZ autocheck autochk* atocheck ssiefr.e autocheck Isdelete

kan deze registerwaarde nog hersteld worden ? en zo ja hoe ? en zo nee wat dan??

mvg joop

Laatst bewerkt:
Hoi !

Draai gewoon is de registercleaner van CCleaner, waarschijnlijk is je probleem dan wel opgelost.

Die register-entry is n.l. compleet overbodig.

Greetz,

Harry.

ssierf.e

hoi harry,

heb ccleaner gerund maar de melding ssiefr. blijft bij het opstarten komen
kan hij dan niet handmatig worden verwijderd.
ccleaner doet het niet ik run ccleaner wel alijd zonder de geavanceerde functie aan.
er staat voor de registervermelding wel in het rood de letters ab vermeld ik weet niet wat dat betekend

mvg joop

Hoi !

Zoals je in de link kunt lezen is ssiefr,e spyware, in tegenstelling tot ssiefr.exe.

Dat moet je dus deleten uit het register !

CCleaner kan dat niet doen, maar wel de registercleaner van dat programma.

Waarom heb je de betr. sleutel niet gewoon handmatig verwijderd, zoals in de link staat ?

Greetz,

Harry.

hoi harry

BootExecute REG_MULTI_SZ autocheck autochk*/ autocheck ssiefr.e/ autocheck Isdelete

is de volledige register benaming en daarvan .ik heb verwijderd

autocheck ssiefr.e

autocheck Isdelete

ik heb " BootExecute REG_MULTI_SZ autocheck autochk* " laten staan of moet die ook worden verwijderd

de melding is alwel weg maar hij herstelt de snellkoppelingen op het buroblad nu wel 3 keer met een korte flikkering daarom nog deze hopelijk laatste vraag.

ik heb dit handmatig gedaan CCleaner deed dit niet

mvg joop

Hoi !

Moeilijke vraag !

Durf ik zo niet te zeggen, moet het even opzoeken.

Laat voorlopig maar even staan.

Je hoort het nog,

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, daar gaan we: http://translate.google.com/transla...k+Reg_Multi_SZ&hl=nl&rlz=1B3GGGL_nlNL248NL248

Met google kun je de link(s) in het nederlands laten vertalen.

Na een snelle blik lijkt het me niet dat je de sleutel zo maar kunt verwijderen.

Maak in elk geval eerst even en back-up van je register.

Vanavond als het hier rustig is (moet nog 1 PC repareren incl. back-up etc.) zal ik er nog even induiken.

Greetz,

Harry.

hoi Harry

dat dacht ik al, ik laat het nu zo ,ben al lang blij dat die melding weg is
end dat hij weer normaal opstart.

mij pc is ook weer lekker snel dus alvast bedankt en ik hoor wel of er nog iets moet gebeuren.
de druk is er nu af nu alleen nog de puntjes op de i zetten

mvg Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan