Ik weet niet helemaal zeker of mijn vraag in het juiste topic staat maar sinds gisteren krijg ik via Chrome versie 35.0.1916.153 m de melding 'Kan geen verbinding maken met de echte www.google.nl'. In mijn netwerk cq setup is niets gewijzigd. Geen malware of andere troep gedetecteerd. PC is een i5 met windows 8.1. Iemand enig idee. Lijkt mij niet dat google er door een SSL fout 24 uur uit ligt. Overigens geeft IE11 ook een SSL fout melding.
Ik vermoed dat het ergens een firewall oid is maar heb naar mijn idee alles al uitgezet (Firewall pc/modem/router) en met en zonder Antivirusbeveiliging.
Ik heb dus geen idee meer. Het vervelende is dat outlook OOK weigert de mail via gmail binnen te halen wegens een servercertificaat.
Iemand een idee in welke richting ik moet zoeken? Worden certificaten ook lokaal op geslagen en kun je die verwijderen zodat ze weer opnieuw geladen moeten worden of wat is de oplossing.
Ik ben benieuwd of iemand hier raad op heeft.
Groetjes Christian.
Ik vermoed dat het ergens een firewall oid is maar heb naar mijn idee alles al uitgezet (Firewall pc/modem/router) en met en zonder Antivirusbeveiliging.
Ik heb dus geen idee meer. Het vervelende is dat outlook OOK weigert de mail via gmail binnen te halen wegens een servercertificaat.
Iemand een idee in welke richting ik moet zoeken? Worden certificaten ook lokaal op geslagen en kun je die verwijderen zodat ze weer opnieuw geladen moeten worden of wat is de oplossing.
Ik ben benieuwd of iemand hier raad op heeft.
Groetjes Christian.