• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

staafdiagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

fenna1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2017
Wie kan mij helpen?
Ik wil met excel 2013 een staafdiagram maken met per periode 1 staaf die weergeeft wat het budget is en daarnaast een gestapelde staaf met de gemaakte kosten en daar bovenop de verwachte kosten.
Op het internet kan ik niks vinden hierover. Hopelijk weet iemand hier op het forum het.
Alvast dank voor de genomen moeite.
Groet, Fenna

Welkom op het forum.

Goed gebruik is een representatief Excel-voorbeeldje bij een vraag te plaatsen, zodat de helpers hier niet hoeven te gokken wat je precies wilt. Geef hierin aan wat je hebt, en wat je wilt zien als uitkomst (handmatig ingevuld, getekend etc).

O wat goed!! Het bestaat dus wel. Ik ga het morgen direct uitproberen. Fijne avond :thumb:

Wel even een klein beetje puzzelen als je een andere versie hebt dan in de link. Ter lering ende vermaeck heb ik een beetje zitten prutsen, resultaat: zie bijlage.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Jullie zijn toppers! Het is me gelukt :thumb:
(Ik ga zo pronken met mijn diagram bij mijn collega's :P)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan