• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Stage bedrijvenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderw22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2016
Hallo,

Wij gebruiken voor onze stages de bijgevoegde excellijst.

Op blad 1 komen alle leerlingen te staan. Wanneer een leerling stage loopt in de zorg dan kan je het bedrijf dmv het scroll menu opzoeken en selecteren.
In het tabblad zorg en welzijn wordt dan het geselecteerde bedrijf automatisch rood gemaakt zodat wij in een oogopslag kunnen zien welke bedrijven bezet zijn.

Nu is mijn vraag.

Ik wil meer bedrijven toevoegen maar die kan ik dan niet selecteren in het drop down menu (zie techniek, de laatste 4 bedrijven kan ik niet meer zien in het dropdown menu van tabblad leerlingen.. Het bereik is waarschijnlijk niet groot genoeg. Hoe kan ik dat aanpassen. alt F11 en dan?

Alvast bedankt.

Groet,

Sander

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dag Sander,

De lijst met bedrijven zie je onder het tabblad "Gegevens" in het lint, onder Valideren. Daar zie je ook het bereik. Pas dit maar eens aan.

Kees

Bedankt voor de snelle reactie. Het is nu opgelost. Heb het bereik aangepast met gegevensvalidatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan