stalker op hotmaail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
kan je nergens nagaan vanwaar een hotmail adres komt
ik word gestalk door mijn buren bewijzen heb ik niet. maar aan de hand van de mails moet van hem zijn.
kun je zijn ip adres nergens zien of zo .
waar kun je klacht neerleggen
bij de politie schrijven ze gewoon alles op dat is alles

In outlook mail lezen. en dan iets van rechtermuisknop en dan eigenschappen. :D en daar staat het ip adres (als het goed is)

1. Hotmail zuigt
2. Stuur een mailtje naar info@msn.com geef aan dat je gestalkd word en vraag om een ip adres plus adres informatie en zo i.v.m een aanklacht bij de politie

het is mogelijk om in hotmail het IP nummer van iemand te achterhalen.

log in bij hotmail, zodat je boven in het volgende ziet staan:
Startpagina - Postvak in - Opstellen - Contactpersonen - Opties - Help

klik op Opties.
Ook nu zie je weer een heleboel waar je uit kan kiezen.

Kies nu het volgende:
weergave-instellingen voor e-mail

nu kun je uit 3 dingen kiezen:
berichten per pagina aanpassen,
regelbreedte aanpassen en
berichtkoppen.

als je bij berichtkoppen het vakje volledige of geavanceerd aanvinkt en vervolgens terug gaat naar postvak in (wel eerst even opslaan natuurlijk -> ok klikken) en daar een mailtje open zie je o.a. ook het IP nummer van degene die jou een e-mail stuurd.

Laatst bewerkt:
is het niet als je met de gewone telefoonlijn internet
je ip altijd veranderd

Dan niet maar als die gast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak e-mail stuurt dan lijkt mij dat je makelijker een kabel verbinding of adsl verbinding neemt om te stalken ( en bestaat er eigenlijk ook een progie dat als je bijvoorbeeld van diegene die jou stalk het ip weet dat je kan zien naar welke site's hij gaat of is dat tegen de nederlandse wet in ???)

Geplaatst door ibiza
is het niet als je met de gewone telefoonlijn internet
je ip altijd veranderd

Ja, maar de provider zal echt wel kunnen achterhalen aan wie dit ip is uitgedeelt. Alleen ik weet 99% zeker dat ze deze gegevens niet 'vrijgeven' ze kunnen hoogstens een abuse mail sturen.

en bestaat er eigenlijk ook een progie dat als je bijvoorbeeld van diegene die jou stalk het ip weet dat je kan zien naar welke site's hij gaat of is dat tegen de nederlandse wet in

Zulke programma's zullen vast bestaan, maar zoals je al zei.. dit is tegen de privacy wet.

Ik wil die gast ook wel ff een mailbom sturen. :D
Kan ik het ff testen of het goed werkt.
En gooi zijn email in een nieuws groep. ( Hacking ofzo )
Of meld zijn e-mail adres aan ,bij allerlei vage site's

Of gebruik mailwasher en dan bounchen die handel.

Laatst bewerkt:
Uit de huisregels:

Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.

ip achterhalen via hotmail zou kunnen
maar hij heeft heeft naar een skynet adres gezonden
heb overal gekeken daar vind ik niets iemand een idee

ibiza,

Het beste is om gewoon die ongeweste emails te blockeren, dan worden ze gelijk verwijderd bij de volgende keer als ze komen, want je kunt niets doen tegen ongewenste emails net zo min dat je iets kunt doen tegen spammen.

Een andere optie is door gewoon een nieuw email adres te maken en die niet aan ongewenste mensen geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan