stalker

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThaRules

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Sinds begin januari krijg dagelijks meerdere emails van Bluemountain.com. Dit aantal varieert van 1 tot 30 per dag. Ik heb kontakt opgenomen met de desbetreffende site en zij hebben mij bevestigd dat hij hier gaat om iemand die hun naam vals gebruikt. Mijn email adres kwam niet eens bij hun voor. Voor mij is het probleem dat de afzender varieert, maar als naam verzender wordt steeds Bluemountain.com gebruikt. Om de zoveel emails zit er ook een met een bijlage bij. Ik open per definitie niets van hun. Is het technisch mogelijk om vanaf de mail server alle emails met deze naam automatisch te laten verwijderen? Block sender heeft geen zin, dat heb ik al uitgeprobeerd. Dit komt omdat de afzender dus varieert. Alle tips zijn welkom.

Ik zou een mailtje aan je provider sturen om te vragen of ze alle e-mails van bluemountain.com willen blokkeren. Geef ook aan dat je al met hen contact hebt opgenomen en dat zij zeggen dat ze er niets vanaf weten en dat hun naam vals gebruikt wordt. De meeste providers zijn in zulke gevallen wel bereid om deze service te verlenen.

Het blijft natuurlijk moeilijk maar wat je kan doen is Mailwasher instaleren te verkrijgen via www.mailwasher.net
Met dit programma kijk je eerst op de server welke mail er is en krijg je mail van desbetreffende dan "BOUNCE" je deze. De afzender krijgt de mail terug met de melding dat jou E mail adres niet bestaat. Als je dit ff volhoudt stopt men vanzelf.
Is bij mij perfect gegaan!!

Kijk eens in de headers. Misschien kun je dan achterhalen wie dat doet.

dat is juist het probleem, steeds andere email adressen met als accountname Bluemountain.
En ze beginnen allemaal met: Happy new year from: "naam"

Mailwasher gebruiken ,zo is het bij mij ook gelukt dat rotte mails gestopt werden.

Hoe?
Ik gebruil nu mailwasher, maar deze geeft aan dat de mailtjes niet gebounced kunnen worden om dat het eamil adres van de verzender niet meer bestaat. Ik denk dat ik maar een nieuw email adres ga aanvragen.

Ik zit met precies hetzelfde probleem.
Heb er ook nog geen oplossing voor.
Ik hoop niet dat het een virus is -zitten wel virussen in die attachments-, waardoor je steeds meer van die spam krijgt.
Ik denk dat hier een zieke geest achter zit, die niet overweg kan met vrije meningsuiting.
Mailwasher zal ik proberen, maar meer tips zijn welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan