Stand-by probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank57

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Berichten
185
Hoi
Afgelopen zaterdag is het moederbord voor de 3e keer vervangen (ivm opstartproblemen)maar nu een ander merk moederbord en wel Asrock, maar nu heb ik een probleem met de pc in de standbye zetten, als ik de pc dus in de standby zet dan gaat alleen het scherm uit maar ik hoor wel nog de koeler en het lampje bij de powertoets knippert, en als ik dan een willekeurige toets op toetsenbord indruk gaat het scherm weer aan en zie ik gelijk het bureaublad weer, volgens mij is die dan niet echt in de standby geweest want eerder als ik de pc in de stanby zette hoorde ik de koeler niet en moest ik de powertoets op de pc gebruiken om de pc weer uit de standbye te halen.

Of heb ik het toch mis en werkt de standby anders omdat er een ander moederbord inzit?????
Instellingen bij energie staan goed ingesteld.

alvast bedankt
 
Omdat je een nieuw en ander moederbord hebt geplaatst kan het zijn, dat je een BIOS-update moet doen.
Vaak is dat de oorzaak waardoor je pc niet volledig in stanby gaat.
 
Omdat je een nieuw en ander moederbord hebt geplaatst kan het zijn, dat je een BIOS-update moet doen.
Vaak is dat de oorzaak waardoor je pc niet volledig in stanby gaat.
volgens AIDA is de bios up to date, de slaapstand werkt wel goed, koeler is dan ook uit.
[ BIOS ]

BIOS Eigenschappen:
Verkoper American Megatrends Inc.
Versie P1.10
Uitgavedatum 05/12/2006
Capaciteit 512 KB
Opstartapparaten Floppy Disk, Hard Disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120
Specificaties Flash BIOS, Shadow BIOS, Selectable Boot, EDD, BBS
Ondersteunde Standaarden DMI, ACPI
Uitbreidingsmogelijkheden PCI, AGP, US
de slaapstand werkt wel goed, koeler is dan ook uit.

dit las ik ook in AIDA: Datum Video BIOS 10/05/05
Maar normaal geeft AIDA aan als iets verouderd is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan