Standaard achtergrond in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2007
Berichten
1
Ik heb een klein bedrijfje en verstuur regelmatig digitale worddocumenten.
Ik wil daar graag mijn bedrijfsgegevens als een soort achtergrond onder hebben liggen zonder het document eerst op briefpapier af te drukken en vervolgens gescand te versturen.
Het briefpapier met logo en bedrijfsgegevens heb ik digitaal op een A4-tje in PDF formaat alleen weet ik niet of en zo ja hoe ik deze gegevens altijd onder mijn tekst in Word kan krijgen.

Iemand gaf mij aan dat dit met een wijziging van normaal.dot zou kunnen. Dit is zover ik kom met mijn gebruikerskennis. Kan iemand mij gerichter helpen?

Ik werk met office word 2003.
 
U kunt niet het pdf-bestand gebruiken maar u zult alle gegevens in een nieuw Word document op moeten nemen.
Begin met een nieuw Word-document of een document dat u als de basis voor de sjabloon wilt gebruiken. In het document mogen standaardtekst, logo’s, kleuren, kopteksten, voetteksten en opmaakprofielen voorkomen. Klik vervolgens op Opslaan als in het menu Bestand.
Sla het document nu op als Sjabloon door te kiezen voor Bestand – Opslaan als en kies in de keuzelijst van dit dialoogvenster voor het opslaan als een documentsjabloon (u gaat direct naar de juiste map waarin de sjablonen staan) en geef een naam voor de sjabloon op en klik op OK.
Wanner u het “briefpapier’ wilt gebruiken, kiest u voor Bestand – Nieuw en kiest in het dialoogvenster voor het zojuist gemaakte briefpapier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan