standaard e-mail programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

wweistra

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2004
Hallo allemaal.

Ik sinds kort een nieuwe computer waar ik erg tevreden mee ben het is een Packard Bell en draait onder Windows XP Home Edition. Toen ik kort geleden Microsoft Office 97 heb geplaatst stond Outlook Express niet meer op standaard e-mail programma,nadat ik bij extra -opties -algemeen de standaard verbinding wel heb aangevinkt en op toepasen heb gedrukt, bleef, bij de volgende keer kijken, Outlook Express koppig volhouden dat dit niet het staandaard e-mail programma was.
Wel stond er onder dat het het standaard nieuwsprogramma is?
Ook bij internet Explorer staat bij internetopties Outlook niet meer als standaard, sterker nog als ik op het vinkje druk van standaard e-mail programma is het vakje helemaal blanco. Er staat dus bij het openen ook geen standaard mail programma aangegeven?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want elke keer als ik een koppeling vanuit Internet Explorer wil zenden dan lukt dit . Ik krijg dan een vakje in beeld waarin wordt verzocht een standard mail programma aan te geven, im dat blokje staat dan mijn naam en elke keer als ik handmatig Outlook Express wil opzoeken dan geeft hij dit aan.

Ik moet ter aanvulling wel vertellen dat Outlook Express verder prima werkt.

Kijk eens bij: In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, en staat dit wel aangevinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.'
Leeg ook je Tijdelijke Internet-bestanden, geschiedenis, Cookies (tabblad Algemeen) Herstart je pc.

attachment.php

Bijlagen

• 53082.jpg
    53082.jpg
    18,6 KB · Weergaven: 133
Geprobeerd

Hoi.

Alvast reuze bedankt voor het reageren op mijn hulpvraag.

Ik gedaan zoals u zei en de pc opnieuwe opgestart maar helaas er was niks veranderd.

Wel heb ik naar het voorbeeld van uw antwoord gekeken maar bij mij staat alleen Outlook Express aangeven bij nieuwsgroep. Bij HTML staat niks en als ik op het vinkje druk dan komt er kladblok te staan?

:confused:

En bij E-mail is niet middels het v-tje qua uitrol-menu Outlook Express in te stellen zoals op het plaatje te zien is?

Nee ook bij het aanvinken daarbij is er geen reactie.

Maar zou het ook goed zijn om Outlook Express opnieuw te dowloaden zodat (mischien) ontbrekende dingen weer kunnen worden aangevuld?

En zo ja.....zou u mij dan kunnen vertellen hoe zo iets werkt en waar je dat kunt doen?

Groeten : Wouter Weistra

Nee ook bij het aanvinken daarbij is er geen reactie.

Maar zou het ook goed zijn om Outlook Express opnieuw te dowloaden zodat (mischien) ontbrekende dingen weer kunnen worden aangevuld?

En zo ja.....zou u mij dan kunnen vertellen hoe zo iets werkt en waar je dat kunt doen?

Groeten : Wouter Weistra

Eventueel kan je de boel herstellen, gebruik dan de iefix in de post van Jozo: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=148502&highlight=iefix Misschien toch typisch een Packard Bell-probleem, mogelijk dat PB-gebruikers je beter van dienst kunnen zijn. Ik weet wel dat je met systeemherstel middels de bijgeleverde recovery-cd één en ander kan herstellen maar heb daar geen ervaring mee. Wacht even verdere reacties af.

Als je Office installeerd wordt je outlook express automatisch op outlook gezet.Probeer dit eens.
Ga naar configuratiescherm-Internetopties-Eigenschappen voor internet-programma's. Vink by e-mail en newsgroepen outlook express aan. Zet een vinkje bij Controleren of Internet Explorer de stadaardbrowser is. Druk op toepassen en OK. Succes ermee

:( Beste mensen, ik heb nu van alles geprobeerd, ik heb die iefx ofzo iets laten draaien en toen kreeg ik een bericht dat ik iets moest downloaden maar toen ik dat deed kreeg ik de melding dat dit niet te openen was? Ik moest naar een andere site, doawnload.com maar mijn kennis over computers is zo minimaal dat ik echt niet weet wat al die namen betekenen. Helaas maar ammer want ik kan echt geen enkele site versturen naar vrienden of familie.
Maar niet getreurd wie weet krijg ik binnenkort DE gouden tip, als het aan jullie lag was mijn probleem al lang verleden tijd, gewoonweg geweldig man wat jullie doen, als het helpt of niet in ieder geval alvast reuze bedankt ik stel dit enorm op prijs.

:thumb: Wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan