Standaard editor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spenderman

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Hoe kan ik frontpage als standaard editor instellen bij standaarknoppen bewerken dat hij daar bij komt te staan ik heb frontpage 2000! alvast bedankt:thumb:

Je kan FP als standaard instellen door in Internet Explorer naar EXTRA en dan INTERNETOPTIES te gaan. Dan ga naar tabblad PROGRAMMA'S en daar kan je het instellen. Als het goed is krijg je dan een FP knop in je werkbalk. Zoniet dan kan je die aanmaken door op een lege plek in je werkbalk te gaan staan, rechtsklikken en dan voor aanpassen kiezen. Daar kan je knoppen toevoegen. Was bij mij niet nodig.

Succes,
Raymond

Bijlage

Even een bijlage ter verduidelijking....

Laatst bewerkt:
Als dat nou om welke reden niet werkt kan je ook nog in Frontpage zelf gaan naar:
extra, opties, vinkje zetten bij "controleren of Frontpage de standaardeditor is voor pagina's (+ in Office)".

Sorry maart lukt nog niet ik bijlage toegevoegd hoe ik het krijg te zien!:(

Bijlagen

• naamloos.gif
    naamloos.gif
    8 KB · Weergaven: 22
Frontpage is wel een geregistreerde toepassing?

Beinden methode geprobeerd?

Ik heb ook frontpage 2003 als ik die installeer krijg ik het icoontje wel te zien maar het is engels en daar ben ik heel slecht in weet iemand of er talen zijn te downloaden van frontpage 2003!

Geplaatst door Spenderman
Ik heb ook frontpage 2003 als ik die installeer krijg ik het icoontje wel te zien maar het is engels en daar ben ik heel slecht in weet iemand of er talen zijn te downloaden van frontpage 2003!

Illegaal zeker ;).

Nee; er bestaan geen taalpaketten. Je zult toch aan een NL versie moeten komen dan.

Alhoewel, Frontpage XP en Frontpage 2000 moeten er ook gewoon mee kunnen werken. Zelf heb ik Office 2003 en Frontpage XP en geen problemen. Ook niet met 2000 gehad.

Ik kan je helaas ook niet verder helpen:(
Zowel 2000 NL als 2003 NL die ik nu heb werken goed.
Ik hoop dat je nog een oplossing kan vinden.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan