standaard email account wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

helena1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Hallo,

Heb computer van mijn dochter overgenomen. Ik krijg haar mail binnen. Haar hotmail account staat gekoppeld aan Outlook. Heb incredimail gedownload, maar deze staat ook aan haar gegevens gekoppeld. Hoe kan ik alles naar mijn gegevens wijzigen en er voor zorgen dat haar gegevens uit deze computer gaan?

kan je de oude account niet verwijderen en een nieuwe aanmaken?

Hoe doe je dat? Ik heb via extra..>accounts de account veranderd, maar ik krijg nog steeds mijn mail niet. Waar moet ik de account verwijderen en een nieuwe aanmaken?

1. Klik op Extra en daaronder op E-mailaccounts.
2. Klik op de optie 'Een nieuwe e-mailaccount toevoegen'
3. Klik daarna op Volgende.
4. Selecteer de optie 'POP3 - Verbinding maken'.
5. Klik daarna op Volgende.
6. Het volgende scherm wordt geopend. Hierin moet een aantal instellingen worden ingevoerd. Er zijn verschillende velden en knoppen;
Gebruikersgegevens
Vul hier uw naam en uw e-mailadres in
Servergegevens
Vul achter POP3 in: mail.uwdomein' (bijv. mail.independentmedia.nl).
Vul achter SMTP in: mail.uwdomein' (bijv. mail.independentmedia.nl). (Heeft u een internet verbinding via KPN of Planet dan vult u bij de SMTP server mail.kpnplanet.nl in)
Aanmeldingsgegevens
Vul uw bij gebruikersnaam uw e-mail adres in en vul het daarbij horende wachtwoord in. Plaats eventueel een vinkje bij de optie 'Wachtwoord onthouden'.
7. Voltooien: U komt terug in het scherm 'Instellingen voor Internet e-mail'. Klik in dit scherm op Volgende en in het scherm daarna op Voltooien.

dit geldt voor Outlook

Laatst bewerkt:
Bij welk mailprogramma moet ik dat wijzigen? Ik nu e.e.a. bij Outlook kunnen veranderen, maar is dat voldoende? Ik kan nl. nergens de velden vinden waar je het over hebt.

weet je zeker dat je outlook bedoeld en geen outlook express?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan