standaard email-client

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Op een van onze computers hebben zowel ik als mijn vrouw een inlogmogelijkheid.
We gebruiken allebei een verschillende e-mailclient. Als ik de computer het laatst heb gebruikt, krijgt mijn vrouw de volgende keer de melding van haar e-mailclient dat dit programma niet het standaard-programma is en of ze dat wil instellen. Wanneer zij daarop "ja" antwoordt, krijg ik, wanneer ik inlog, dezelfde vraag wanneer ik mijn mail client gebruik.
Wat doen we fout?
 
Hallo ,

Toen jullie de gebruikersaccounts hebben aangemaakt hebben jullie daar ook aangeven om de mappen en bestanden / programma's te koppelen of te delen ?

Meestal zorgt het delen , dus als je annulleert om het persoonlijk te maken deze problemen op.
 
is deze vraag inmiddels al opgelost?


staan jij en je vrouw misschien indezelfde groep?
 
Toen jullie de gebruikersaccounts hebben aangemaakt hebben jullie daar ook aangeven om de mappen en bestanden / programma's te koppelen of te delen?

Sorry voor de late reactie.
Ik kan me bij het instellen van het account de vraag herinneren of het account BEVEILIGD moest worden. Daarop heb ik nee geantwoord, omdat ik het bureaublad van mij en mijn vrouw tegelijk wil kunnen wijzigen (bijv. een programma installeren waarvan door Windows een snelkoppeling in \Documents and Settings\Alle gebruikers\Bureaublad, die ik wil verplaatsen naar de Bureaublad-map van mij of mijn vrouw).
 
Ik heb hetzelfde probleem.
Hoe kan ik de gebruikersaccount instellingen wijzigen (in XP) ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan