Standaard Emoticons MSN6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

joriskat

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Vraag:
is er een mogelijkheid om de standaard emoticons in MSN6.0 te verwijderen of te vervangen?

Indien je meer smileys bij je msn wilt hebben kun je smileys van o.a. messengerweb.nl downloaden en die toevoegen aan je smileycollectie!

Ik weet niet zeker of je de huidige smileys kunt verwijderen. maar waarom zou je als je er meer smileys bij kunt voegen :D

Dat ik meer smilies toe kan voegen is mij bekend, maar het gaat mij om de optie "Een emoticon selecteren" in MSN. Hier kun je 10 extra smilies toevoegen, terwijl er 60 standaard smilies zijn "voorgebakken". Deze smilies zou ik graag willen vervangen.

Hmm jah idd ik snap wat je bedoelt! Die smileys staan allemaal opgeslagen op de server van msn niet op je hardeschijf! bij de vorige versies was het mogelijk om de smileys te vervangen dus ik denk bij msn 6 ook wel maar hoe dat zou ik niet zo durven te zeggen! misschien dat je in de zoekfunctie een topic vind dat gaat over GoT smileyz

Breezer had wel z'n smileys vervangen voor andere smileys... misschien dat hij je kan helpen om de smileys te vervangen

Killer bedankt voor je hulp.
Ik heb nog wat verder gespit.
met behulp van resource hacker zijn er misschien mogelijkheden.

Graag gedaan!

en suc6 :thumb:

MVG,

KilleR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan