Hallo,
Wie kan mij helpen?
Mijn laptop was vorige week gecrasht er bleek een fout op windows XP te zitten, dit is nu gefixt, maar....
M'n probleem is dat m'n draadloos internet het nu niet doet mede doordat ik m;n netwerksleutel niet meer heb.
Nu ben ik er achter dat ik via het inloggen van m'n router achter m'n netwerksleutel kan komen en eventueel de instellingen kan aanpassen.
Maar om op m'n router(Sitecom) te kunnen inloggen heb ik m'n Standaard gateway nummer (192....) nodig, echter als ik deze via het zwarte dos scherm aanvraag met;
ipconfig
ipconfig/release
ipconfig/all
ipconfig/renew
deze geven allen bij m'n standaard gateway de nummers 00.00.00 aan.
(de kabel is wel verbonden met m'n router en laptop)
Wat doe ik verkeerd en weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt
Wie kan mij helpen?
Mijn laptop was vorige week gecrasht er bleek een fout op windows XP te zitten, dit is nu gefixt, maar....
M'n probleem is dat m'n draadloos internet het nu niet doet mede doordat ik m;n netwerksleutel niet meer heb.
Nu ben ik er achter dat ik via het inloggen van m'n router achter m'n netwerksleutel kan komen en eventueel de instellingen kan aanpassen.
Maar om op m'n router(Sitecom) te kunnen inloggen heb ik m'n Standaard gateway nummer (192....) nodig, echter als ik deze via het zwarte dos scherm aanvraag met;
ipconfig
ipconfig/release
ipconfig/all
ipconfig/renew
deze geven allen bij m'n standaard gateway de nummers 00.00.00 aan.

(de kabel is wel verbonden met m'n router en laptop)
Wat doe ik verkeerd en weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt