Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
we hebben pas een nieuwe pc in huis, waar standaard een 90-dagen versie van norton op stond. Nu vind ik norton de vreselijkste scanner die er is, en gebruik ik liever AVG. AVG is al geinstaleerd, maar ik heb geen idee waar ik het deinstallatie programma van norton kan vinden. Hij staat niet tussen software, startmenu, etc. en in de program files map staan een paar mappen vol dll's en een aantal programma's van norton, maar ik kan er niet wijs uit worden. In het leesmij bestand (waarin onder andere staat dat ze afraden om norton producten te gebruiken) staan instructies voor windows XP, terwijl ik vista heb. (wat ik overigns het slechtse OS ooit vind, eerste dag liep de sidebar al een keer vast en veel games werken niet)
weet iemand hoe ik norton kan verwijderen? de instructies wijzen allemaal naar software in configuratiescherm, maar daar staat niks.
EDIT:
mijn god, ik kijk in de geinstaleerde windows updates en staat er in eens NIS2007. oftewel Norton Internet Security 2007. *****s van symantec.