Standaard ingesteld outlook theme gebruiken bij versturen uit excel en word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abaas

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Berichten
32
Goedemiddag.

Ik stuur veel mail vanuit excel en word. Mijn outlook thema is zo dat het briefpapier van het bedrijf gebruikt wordt. Wanneer ik verstuur vanuit excel wordt het blanco briefpapier gebruikt en ook de handtekening die er standaard hoort te staan, is niet aanwezig.

Heeft iemand enig idee waar ik dit kan aanpassen, zodat wel de handtekening er staat en het bedrijfsbriefpapier gebruikt wordt?

Office 2007 pakket.

Alvast bedankt
 
Nee, dat is het niet. Ik heb dat al standaard ingesteld. Heb namelijk mijn eigen thema gemaakt en geplaatst in de map ..\program files\common files\microsoft shared\stationary. Daarna kun je namelijk in outlook je eigen thema kiezen. Maar dit thema wordt niet standaard gebruikt als je vanuit excel of word gaat emailen (via de windows knop -> verzenden). Ik wil dus dat dit wel standaard gebeurt.
 
Welke template gebruiken excel en word dan, als je avnuit die programma's verzend? (en evt bestandslocatie) Ik kan alleen maar de normalEmail.dot bedenken. of .dotm in het geval van 2007 versie
 
Laatst bewerkt:
Wat je zelf zegt, ja. Ik kan ook niet iets anders bedenken. Wellicht iemand anders een tip.
 
Niemand die hier een oplossing voor heeft?? de NormalEmail.dotm is niet het bestand wat excel aanroept om een mail te versturen, dat doet alleen Outlook. Welk bestand roept Excel aan om een mail te maken?
 
Ook dit is het niet. Ik verplaats de vraag wel even naar het excel forum. In elk geval bedankt voor de info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan