standaard installatiemap naar 2de harde schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

phoenix007

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2007
Ik denk dat ik deze vraag hier moet stellen.

Ik heb een probleem, ik heb 2 harde schijven: 1 van 8gb en een van 250gb. Ik heb xp geinstalleerd op de schijf van 8gb, maar ik wil graag dat als ik een programma installeer dat hij dat automatisch doet op de schijf van 250gb.
Als het kan wil ik ook dat hij de temporary files opslaat op de schijf van 250gb.

Alvast bedankt. :thumb:

Elk programma wat je installeert vraagt waar je die wilt hebben, dat gaat echt niet automatisch, alleen als je zelf iedere keer voor ok geeft.

En de tempfile die gebruikt wordt zit in je persoonlijke map onder documents and settings, die kun je regelmatig legen.

De temp files voor diverse programma's kun je daar instellen, zoals voor Nero.

De map documents and setting kun je niet verplaatsen, alleen met een nieuwe install kun je dat op deze manier doen.

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat de pc van mijn ouders is. Die niet goed zijn met pc's, dus zij weten niet hoe ze bij zylom spelletjes enz. de directory veranderen. Ik heb ze dit al tig keer uitgelecht maar ze vergeten het iedere keer. De schijf zit daardoor overvol en nou hebben ze een printer van hp gekocht, waarvan de drivers automatisch in E:\program files\hp\photosmart 2575 worden geistalleerd en deze schijf is te klein. Ik heb er net dit besturingssysteem opgezet, want ze wouden van Vista af. Bij vista kreeg je deze problemen niet en nou hebben we xp erop en heb je dit wel. Daarom wil ik dit graag veranderen, want ik weet dat het kan.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan