standaard mail sturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
432
Hallo,

Ik moet mij op vaste dagen afmelden door een emailtje te sturen, dat levert me wat extra geld op. Nu denk ik daar niet altijd aan of heb ik daar niet altijd tijd voor, en dus vroeg ik me af: kan ik op een of andere manier een standaard mail klaar zetten en tijdstip van verzenden instellen, dus dat elke dinsdag om 16.00 een mailtje met inhoud aan het ingevoerde adres wordt verstuurd? Of is dat niet mogelijk?
Jasper
 
Goedemiddag,

Ik heb is even gezocht op google en daar kwam ik dit tegen! http://www.tucows.com/preview/408342. Heb het ook even voor je geinstalleerd.. En het werkt. Dit programma kan wanneer je dit hebt ingesteld elke dag een mailtje sturen of iedere week. MAAR het is alleen niet gratis, met deze versie kun je 20 mailtjes per maand sturen...

Succes ermee:thumb:
 
Goedemiddag,

Ik heb is even gezocht op google en daar kwam ik dit tegen! http://www.tucows.com/preview/408342. Heb het ook even voor je geinstalleerd.. En het werkt. Dit programma kan wanneer je dit hebt ingesteld elke dag een mailtje sturen of iedere week. MAAR het is alleen niet gratis, met deze versie kun je 20 mailtjes per maand sturen...

Succes ermee:thumb:

20 mailtjes per maand is zat, ik moet er 2 per week versturen:) Ik ga het uitproberen! super en bedankt!

P.S.: Ik had ook gegooglet maar kon niks vinden.. waar heb je op gezocht?:S
 
Ik heb gezocht op auto mail en op auto mailer.. En toen vond ik deze!

Je moet trouwens wel bij de setup een smtp account configureren! van bijv hotmail of gmail!
 
Ik heb gezocht op auto mail en op auto mailer.. En toen vond ik deze!

Je moet trouwens wel bij de setup een smtp account configureren! van bijv hotmail of gmail!

mijn hotmail account eindigt op @live.nl
Ik heb deze settings ingegeven:

SMTP Server:smtp.live.com(deed ie automatisch) Port:25(ook automatisch)

User: mijn e-mailadres Password: mijn wachtwoord

Display name: mijn naam E-mailadress: mijn e-mailadres

Als ik dan op test druk duurt het lang voordat ie klaar is met testen maar zegt ie unsuccesfully, heb er smtp.live.NL van gemaakt maar toen deed ie t gelijk niet. Port verkeerd? What's wrong?
 
Ik heb het geprobeerd met een gmail account dit ging meteen goed! Probeer anders even een account aan te maken en het met deze te probeen!
 
als ik mn gmailaccount invoer doet ie het bij mij ook, alleen word het een heel gedoe om weer door te geven dat ik die gebruik, in plaats van mijn Live adres.. ik kijk wel hoe ik t op kan lossen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan