Standaard programma wilt niet werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitchellvw293

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2015
Berichten
21
Hallo mensen van Helpmij,

Ik heb een programma perongeluk verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar sinds ik dat gedaan heb, krijg ik hem niet meer bij standaard programma, ook al klik ik hem aan,

Het eerst wat ik doe is "Rechtermuisknop op het bestand -> Openen met -> Standaard programma selecteren -> Bladeren -> Naar bestand gaan waarmee die moet openen -> Ok (Hij komt dan niet tussen de aanbevolen programma's en Andere Programma's) -> Dan vink ik toch maar dit type bestand altijd met dit programma openen aan -> Ok"

Maar helaas werkt dit niet, Ik heb al eens geprobeerd om me computer opnieuw opstarten, helaas geen geluk,

Misschien weten jullie wat?

Mvg Mitchell
 
Selecteer je ook het vinkje "Dit type bestand altijd met dit programma open"?

Anders opent hij het bestand alleen maar die keer met dat programma.

Met vriendelijke groet,
Thijs
 
Hallo, ja dat doe ik. maar als ik hem wil aanklikken waarmee die het moet openen, komt die niet bij de programma's te staan dus kan ik hem niet aanklikken?
 
Hier kun je bestandsassocatie oplossingen downloaden voor verschillende besturingssystemen:

Windows XP
Windows Vista
Windows 7
Windows 8


Klik op de bestandsassocatielink die voor jou van toepassing is en, indien van toepassing, pak deze uit op het bureaublad.
Als het een .exe en een .lnk bestand betreft, moet je ze allebei downloaden.
Rechtsklik het bestand en kies voor Samenvoegen
 
Helaas, dit heeft niet geholpen, toch bedankt voor je reactie.
Ik heb gemerkt dat ik geen een bestand kan bladeren met openen met, hij staat gewoon niet tussen het rijtje..
 
Het eerst wat ik doe is "Rechtermuisknop op het bestand -> Openen met -> Standaard programma selecteren -> Bladeren -> Naar bestand gaan waarmee die moet openen -> Ok (Hij komt dan niet tussen de aanbevolen programma's en Andere Programma's) -> Dan vink ik toch maar dit type bestand altijd met dit programma openen aan -> Ok
Lijkt erop dat het programma toch niet correct is geïnstalleerd. Probeer met ccleanerFree (handleiding) je register op te schonen en probeer het opnieuw.
Je moet oppassen met "dit type bestand altijd met dit programma openen", persoonlijk vink ik dit nooit aan of haal het (standaard) vinkje weg.
Als een programma correct geïnstalleerd is en de benodigde ondersteunende hulpsoftware geïnstalleerd is krijg je die vraag/optie helemaal niet.
 
Laatst bewerkt:
Rechtsboven in de beginpost.
Ik heb het even voor je gedaan. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan