Standaard Taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoef

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Hallo, ik heb documenten (word 2002) waar in de VB code een verwijzing zit naar een sjabloon. Als ik de verwijzing selecteer dan staat er onderop het scherm bij Procedures de lokatie van bijv de DLL en de taal. (Engels/Verenigde Staten) Bij sommige documenten ontbreekt de verwijzing. Wat daar anders is is dat de taal op standaard staat. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

joZ

Volgens mij zie je een taalaanduiding als die anders is dan de standaardtaal. Als je bijvoorbeeld Nederlands als standaard hebt, en een sjabloon koppelt waarin Engels als taal is vastgelegd, dan wijkt de taalkeuze af van de standaard. En dat zie je. Heb je Engels als standaard, dan wijkt de sjabloon niet af, en zie je dus Standaard staan.
Wat is eigenlijk het probleem? Want ik zie dat eerlijk gezegd niet zo.

Hallo Michel, waar het mij om ging is dat bij sommige van mijn documenten de verwijzing ineens was verdwenen. Daar staat bij de verwijzing die Ontbreekt: Standaard. Bij het document waar de verwijzing nog wel aanwezig was staat de taal op engels/verenigde staten. Ik had het vermoeden dat het daar iets mee te maken had. Inmiddels heb ik de documenten opnieuw gemaakt en lijkt het opgelost.

joZ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan