Standaardtekst in berichten

• Onderwerp starter Onderwerp starter IVAN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IVAN

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Een vraagje/

Sinds ik 2 freeware progs heb geinstald, staat er ondeaan in mijn verzonden berichten een standaardtekst ( reklame ) , ik vind dat wel vervelend dat iedereen waar ik een mail naartoe stuur dit te lezen krijgt...

Hoe krijg ik deze tekst weg..?

Dank u

Groeten

Ivan

Tsja...

Da's vaak met freeware programma's. Je kunt niet iets in de instellingen wijzigen?

Welk programma gaat het om?

Globe,

Bedankt voor de reactie...
Het gaat om de freeware progs AVG antivirus en Spamfighter die telkens een reclameboodschap met m'n mails meezend..
Heb al zitten neuzen in de opties van outlook express maar niets wijst erop waar ergens de achtergrondtekst zou kunnen inzitten..
Er moet tocht ergens een instelling bestaan waarin vermeld staat dat er een standaardtekst bij iedere te versturen mail zit...

Alvast bedankt

Ivan

Ik ben er bang van dat je deze niet uit kunt zetten.

AVG virus scant het bericht pas nadat je het verstuurd hebt met outlook express en hangt dan de reclame eraan. Als je registreerd (en betaald :() zal de boodschap wellicht verdwenen zijn. Al op http://www.grisoft.com/doc/1 gekeken ? Misschien staat daar iets nuttigs?

Van AVG kun je die boodschap uitzetten, je kunt hem zelfs aanpassen als je wilt.

John,

Ook met de freeware versie ?? en waar dan....

Dank U

Ivan

Ik heb zelf de e-mailscanner niet geïnstalleerd, ik kan het nu dus niet zelf zien
In versie 6 was het te wijzigen bij de opties van de e-mailscanner.

Als ik het goed het onthouden achter een van deze 2 opties: (zie plaatje)

n2k4li.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan