• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Standaardveldlengte in Excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter marka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wordt bestand is groter. Het debiteurnummer is de unieke identificatie.

Maak in Word bij het samenvoegen van het document gebruik van Word-invoegvelden, waarmee je bepaald of er al of niet een nieuw record (in casu een nieuw artikel) moet worden toegevoegd.

Dan zit ik nog steeds met de uitlijning toch?

Ik krijg alles zonder moeite in word. Het enige probleem is de uitlijning.

Hallo Marka,

Zet in Word, in het gebied waar je de samenvoeging doet eens Tabs met de uitlijning die je wilt zien. Zet vervolgens in de records die je bij het samenvoegen samenstelt geen spaties, maar tabs tussen de verschillende rubrieken.

Ik heb tabs neergezet, maar het probleem is dat wanneer een artikel 8 lang is en het andere 3 lang, de uitlijning verpest raakt.

Je hebt wel tabs in de regels gezet, maar niet in de liniaal.

Je moet dan 9in Word bij Beeld liniaal aangevinkt hebben, dan zie je bovenin het documentveld van Word, direct onder de werkbalken, een liniaal, ook aan de linkerkant zie je er één.
In de liniaal bovenin moet je nu aangeven waar de tabs naar toe moeten springen Of via menu Opmaak => Tabs
Als je dat niet invult wordt er naar de standaard-tabs gesprongen (die staan om de 1,25 cm, zie de kleine donker grijze streepjes).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan