Standalone DVD-recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hala Madrid

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Hallo,

Ik heb het volgende probleem. We hebben net een Pioneer 520-H gekocht en nu heb ik Bad Boys opgenomen en gekopieerd op een DVD. (Bij opties heb ik high speed gekozen) Nu steek ik die dvd in de computer en hij kan hem niet openen. Wat doe ik verkeerd?

Of kunnen jullie mij een ander forum geven, waar ze me beter kunnen helpen?

Grs Sam
bedankt voor de hulp

Het zou met plus en min te maken kunnen hebben.
Onze recorder brand alleen op min schijfjes maar kan wel alles afspelen.
In dit geval accepteert jouw pc niet omdat het misschien min is.
Heb je al eens goed het boekje doorgenomen?

Je zou kunnen proberen om de DVD af te sluiten, dwz dat je er niets meer bij op kunt zetten.
Als je namelijk een DVD-RW gebruikt zou de recorder wel eens het eind "open" kunnen laten zodat die er later wat bij op kan zetten.
Gewoon op je recorder DVD afsluiten (zo heet het op mijn recorder tenminste) kiezen en dan kun je het nog eens proberen om de DVD op je PC af te spelen

Misschien beetje vaag omschreven maar weet het zo ook niet beter uit te leggen:rolleyes:

Ik dacht dat pc's wel met een open dvd om kunnen gaan?

Ik heb hem nu gefinaliseerd en ik kan hem nu wel afspelen op mijn computer. Bedankt voor de raad.

Maar ik heb opgenomen op Long Play en op tv geeft dat een uitstekende kwaliteit, maar op pc niet. In wat nemen jullie op?

Grs Sam

De beste en het minst gecomprimeerd. Haarzuiver beeld.

Maar wat doe je dan als het niet op een dvd kan?
Of kies je dan optimized?

Grs Sam

Dan laat ik het op de schijf staan :)
Als het perse moet dan met kleine stapjes meer comprimeren tot het er wel op kan.
Je kunt natuurlijk ook knippen en dan in hoge kwaliteit op 2 dvd's zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan